بدون شك موضوعات مطرح شده مصداق وارد آوردن اتهام صريح به كادر فنى تيم ملى، ساختار سازمانى و ادارى فدراسيون همچنين زير سوال بردن جايگاه و شان ملى پوشان شايسته فوتبال ايران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزیر امور خارجه گفت: در ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، امروز (دوشنبه) سفیر دانمارک در تهران توسط مدیر کل اروپای غربی وزارت امور خارجه بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
مدیر تیم پرسپولیس به خاطر اظهارنظرهایش درباره سقف بودجه و قوانین جدید نقل و انتقالاتی به کمیته اخلاق احضار شده است.
دو مدیر باشگاه پرسپولیس به دلیل آنچه که «مصاحبه‌های غیرمسئولانه» عنوان شده، جهت ارایه توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شدند.
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیرحرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم «نادین لوزانو» سفیر کنفدراسیون سوئیس در تهران توسط مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.
سردبیر و مدیر مسئول سابق «کیهان» از احضار به اطلاعات سپاه قم خبر داد.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان از وقوع تنبیه بدنی بر روی یک دانش آموز پسر در یکی از مدارس این شهر خبر داد و گفت: معلم و مدیر این مدرسه غیرانتفاعی برای ادای توضیحات احضار شدند.
دادستان مینودشت گفت: ۵ نفر از مدیران جهاد کشاورزی، شهرستان مینودشت هم که از سال ۹۵ تاکنون در این سمت بودند برای توضیح درباره چرایی اعلام جرم نکردن تخلف‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه به دادسرا احضار شده‌اند.
علیرضا بیگی نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود. می‌دانم پیمودن مسیر حق و عدالت پر مخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.
عضو هیات مدیره پرسپولیس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهاراتی را درمورد هیات فوتبال تهران عنوان کرده بود
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواستار حضور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در کمیته اخلاق شد.
در واکنش به مداخلات نامتعارف انگلیس ازجمله در قلمرو امنیت ملی کشورمان، سفیر این کشور در تهران توسط مدیر کل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
در واکنش به مداخلات نامتعارف انگلیس ازجمله در قلمرو امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز سایمون شرکلیف، سفیر این کشور در تهران توسط مدیر کل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
در واکنش به مداخلات نامتعارف انگلیس ازجمله در قلمرو امنیت ملی کشورمان، سفیر این کشور در تهران توسط مدیر کل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
عسگرپور اضافه کرد: روز گذشته درباره خانم‌ها شقایق دهقان و الناز شاکردوست خبری مبنی بر بازداشت آن‌ها منتشر شده بود که درباره خانم دهقان اصلا صحت نداشت و درباره خانم شاکردوست هم دو، سه ساعت بر اساس احضار قبلی مراجعه صورت گرفت و الان هیچ کدام از آن‌ها در بازداشت نیستند. همچنین در روزهای گذشته بازداشت جدیدی در میان سینماگران اتفاق نیفتاده است.
معاون اماکن نیروی انتظامی اظهار داشت: کسبه و مدیران اماکن و مشاغل تجاری نسبت به قانون توجیه می شوند و متعهد به رعایت قانون هستند و ما هم به وظیفه نظارتی خود اقدام می کنیم.
درپی توقیف روزنامه جهان صنعت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات و ارجاع پرونده به مرجع قضایی، مدیر مسئول این روزنامه جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار و تفهیم اتهام شد.
«لیز چنی» جمهوری‌خواه و «بنی تامسون» دموکرات که از رهبران کمیته مجلس نمایندگان آمریکا هستند، در نامه‌ای گفتند: رئیس جمهور سابق آمریکا شخصا بر یک تلاش چند بخشی برای ملغا کردن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و مانع‌تراشی در مسیر گذار صلح‌آمیز قدرت نظارت داشته و آن را رهبری کرد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته (سه‌شنبه یکم شهریور) از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان برای اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!
تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ