اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
برخلاف برخی ادعاها مبنی بر کارشناسی بودن تخریب ساختمان در خلازیر، این ویدئو نشان می دهد عوامل شهرداری تهران برای تخریب ساختمان، سیم بکسلی را به پایه ساختمان بسته و آن را به خودروی سنگین متصل کرده بودند و بدون هیچ گونه کنترلی آن را کشیده اند و بدین گونه این حادثه مرگبار رخ داد که طی آن 5 تن از جمله دو مقام ارشد نظامی جان باختند.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در منطقه ۱۹، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان‌های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه، تعداد ۵ ساختمان همجوار تخریب شدند.
دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
طبق گزارش منابع آماری درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون ۳۰۳ ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی، ۵۴۳ نفر از جمله ۲۷۲ کودک بی‌خانمان شده‌اند.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
دو خودرو در پی تصادف در وسط چهارراهی به یک ساختمان برخورد کردند و باعث ریزش آوار شدند.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
حوالی ساعت سه بامداد دیروز ۲۱ اسفند در اثر این حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه در محله منظریه تبریز علاوه بر تخریب کلی این ساختمان، پنج خودرو و چهار واحد مسکونی دیگر به طور کامل آسیب دیدند.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دستورالعمل استقبال از بهار ۱۴۰۲ را با محوریت ایمنی شهر و شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی ابلاغ کرد.
برخی از خانه‌ها در ترکیه را نمی‌توان برچید، زیرا در اثر تماس با تجهیزات ساختمانی فرو می‌ریزد. در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
تصاویر هوایی از شدت خسارت‌های زمین‌لرزه در ترکیه را ببینید.
وزیر محیط زیست و شهرسازی ترکیه از تخریب کامل یا جزئی دست کم ۴۱ هزار ساختمان براثر زلزله شدید اخیر در این کشور خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۳:۵۹ امروز این حادثه در خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: یک ساختمان ۲ طبقه خیلی قدیمی که سه مرد در این محل زندگی می‌کردند در قسمت سقف طبقه اول و بخشی از دیوار‌ها دچار تخریب می‌شود.
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: باقی مانده ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شد.
برخی از کسبه درباره سرنوشتی که در انتظار مخروبه ساختمان کفش ملی است، حدس می‌زنند رستوران شناخته شده‌ای که کنار این ساختمان قدیمی است، آن را از مالک ساختمان خریده تا به وسعت رستوران خود بیفزاید.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: فقط در یک روز ۱۲ ویلا ساخته شده در منطقه ۱۸ تهران تخریب شد که این کار در تاریخ شهرداری بی سابقه بوده است.
ملکی به شهروندان توصیه کرد که در صورت داشتن چاه های قدیمی بطور مناسب چاه را تخلیه و در صورت شکسته شدن موزاییک و تغییر ناگهانی در محل چاه نسبت به ایمن سازی محل اقدام کنند.
آبادان- به دنبال ریزش بخشی از بقایای ساختمان متروپل آبادان یک کارگر زیر آوار مانده و یک خودرو کاملاً تخریب شد.
دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته ۵۰ ساختمان را در قدس و کرانه باختری تخریب کرده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ