بد نیست گفته شود که تیم مس کرمان در دوره دکتر سعدمحمدی، از جایگاه آسیایی و به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و طی هشت سال گذشته نیز با توجه به ضعف اغلب حریفان لیگ یکی در بودجه و امکانات، نتوانست به جایگاه شایسته خود برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران‌ساخت این حوزه به بازار فراهم می‌شود.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که در واکنش به استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ظرفیت ارتش ورشو را دوبرابر می‌کند.
مهم‌ترین معضل استقلالی‌ها در فصل پیش‌رو بحران جدی مالی ناشی از تصمیمات شتابزده در گذشته است.
بیمارستان حضرت مهدی اسفند‌ماه سال ۱۴۰۱ درحالی افتتاح شد که هنوز تاییدیه‌های ایمنی آتش‌نشانی را دریافت نکرده بود. آن زمان کمتر کسی می‌دانست ساختمان ۱۸ طبقه‌ای که کلنگ آن بیش از ۱۱ سال پیش به زمین خورده، کمی زودتر از موعد به بهره‌برداری رسیده است.
شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) در راستای رسالت ذاتی خود در حوزه تحقیقات و پژوهش و عمل به مسوولیت اجتماعی و جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و ایده‌های نو، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف به برگزاری رویداد ایده‌محور و فناورانه «شتاب‌دهی قوای محرکه» اقدام کرده است.
نگاهی شتابزده و سرعتی به لیگ برتر فوتبال انگلیس؛ فصلی که کمی از همه چیز داشت.
مدیرعامل موسسه دانشمند، جزئیاتی از برنامه‌های بنیاد برای بکارگیری ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی را تشریح کرد.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
رضایی: دخالت اخیر غربی‌ها اوج یاس و ناامیدی آن‌ها رانشان می‌دهد که چنین دست به اقدامات شتابزده، علنی و سخیف زده‌اند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متاسفانه مقامات دولت آذربایجان تصمیم به تعلیق فعالیت سفارت خود در ایران گرفتند.
کنعانی با بیان این که مراجع ذی ربط انتظامی و قضایی همچنان با دقت در حال بررسی ابعاد این حادثه تلخ هستند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قائل به خویشتنداری و بررسی توام با طمانینه و آرامش سیاسی و پرهیز از شتابزدگی و پیش داوری برای قضاوت در مورد این حادثه است.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -۲۷ دی‌ماه جاری خبر داد.
نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا درباره خروج شتابزده ارتش این کشور از افغانستان تحقیق می‌کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شتاب‌زدگی در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: اخذ اصولی این مالیات می‌تواند ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته باشد.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران استقلال نباید در جذب بازیکن شتابزده عمل کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که کارایی ندارند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر سیاست نه شرقی نه غربی ایران، گفت: اظهارات اخیر برخی کشورهای دوست رفتاری مبتنی بر شتاب‌زدگی و تحت تأثیر فضایی بوده که در آن قرار داشتند.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
فراخوان نشست بین‌المللی سرمایه گذاری فناوری، با هدف جذب سرمایه جهت شتابدهی به شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سرمایه پذیران حوزه فناوری منتشر شد.
شاهزاده «چارلز» پسر ملکه انگلیس و وارث تاج و تخت او و به همراه همسرش در حال حاضر بر بالین وی حاضر شده و شاهزاده «ویلیام» پسر چارلز نیز فوراً خود را به این کاخ رسانده‌ است.
عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.
در نخستین رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی تفاهم نامه راه اندازی شبکه شتابدهی فناوری نوین کشاوری منعقد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ