افول کاپیتان تیم ملی والیبال؛ نگرانی جدی عطایی در سال سخت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران تیم لهستان را تیم فوق العاده ای خواند و گفت: ما از اول هم می دانستیم بازی سختی برابر این تیم داریم.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
کاپیتان اول تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر قرقیزستان به زمین وارد شد و صد و بیست و هشتمین بازی خود را با پیراهن ایران ثبت کرد.
کاپیتان تیم ملی ایران زمینه‌ساز گل اول مقابل افغانستان شد.
کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد واگذاری ست‌های اول و دوم برابر ایران، سعی کردیم به تیم خودمان انرژی تزریق کنیم و در مجموع کامبک خوبی داشتیم.
کاپیتان سابق تیم ملی می‌توانست در مصاف با علیرضا بیرانوند پیش از نیمه اول هوادار را به گل برساند، اما ...
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نتوانست از روی نقطه پنالتی بازی را حساس تر کند.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مسابقات گرندپری سئول مقابل نفر اول رنکینگ جهان شکست خورد و از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.
عادل فردوسی‌پور بخش اول گفت‌وگوی جذاب خود با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه فاینورد هلند رو عصر دوشنبه منتشر کرد تا جای خالی برنامه محبوب و تعطیل شده نود را برای این هفته پر کرده باشد. در این مصاحبه پاسخ‌های صریح جهانبخش به طرح سوالات ماهرانه فردوسی‌پور، یکی از جذاب‌ترین گفت‌وگوهای چندسال اخیر ورزشی را رقم زد.
سرمربی تیم ملی فرانسه امروز تایید کرد که کیلیان امباپه کاپیتان اول و آنتوان گریزمان نیز کاپیتان دوم تیم ملی فرانسه خواهد بود.
احسان حاج‌صفی از فردا (اول فروردین) به جمع ملی‌پوشان ایران اضافه خواهد شد.
تیم های صعود کننده به نیمه نهایی لیگ‌دسته اول والیبال ایران مشخص شدند.
در دیدار اول نساجی در جام حذفی ایوب کلانتری در حضور کاپیتان های دیگر نساجی بازوبند را بر بازو بست. بازیکنان نساجی در این دیدار ایوب را به عنوان رهبر، مقابل تیم شهر تولدش انتخاب کردند.
مهاجم جوان آرسنال شرایط فعلی تیمش در جدول لیگ برتر را شگفت انگیز دانست.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
مهاجم شماره ده تیم ملی پس از به ثمر رسیدن گل اول دور از سایر بازیکنان تیم ملی جشن خوشحالی به پا کرد.
دیگو گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه، گفت که برای قهرمانی جهان وارد رقابت ها شده اند و در قدم اول روی پیروزی برابر کره جنوبی تمرکز کرده اند.
کاپیتان تیم ملی عربستان به دلیل مصدومیت در نیمه اول دیدار مقابل آرژانتین مصدوم شد.
کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران به همراه کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر انگلیس شرکت کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال با این آمار درخشان در صدر جدول گلزنان ایستاده و بخت اول آقای گلی محسوب می‌شود.
کاپیتان اول تیم ملی ایران در دیدار مقابل اروگوئه از ابتدا به میدان رفته است.
کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران در حالی فصل جدید را در باشگاهی اروپایی آغاز کرده که با ثبات کیفی‌اش هر هواداری را وادار به تحسین می‌کند.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ