رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور ضمن دریافت گزارشی از آخرین توافقات وی با مقامات عراقی برای تسهیل سفر زائران اربعین، دستوراتی برای رفع مشکلات موجود در مسیر پیاده‌روی زائرین صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه فرانسه به تشریح آخرین وضعیت رئیس جمهور نیجر پرداخت که در بازداشت کودتاچیان به سر می برد،
محمدباقر قالیباف گفت: طرح شفافیت آرا در مجلس تصویب شده، شورای نگهبان هم تأیید کرده و مجمع تشخیص نیز خود طرح را تأیید کرده اما آن بخشی که درباره خود مجمع است باید از سوی خودش تصمیم‌گیری شود.
رئیسی در جلسه ویژه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل نمایند.
حسین شهریاری با قاطعیت از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس سخن گفت.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: با دادگستری استان ۳ بار تماس گرفته‌ام و گفته‌ام شب و روز برای به سرانجام رسیدن پرونده الداغی وقت بگذارید.
اظهارات شیرانی - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت راه های کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه از چین با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف در این استان قرار گرفت.
آخرین وضعیت راه های کشور از زبان سردار حمیدی رئیس پلیس راهور استان تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت تخصیص سهام عدالت به جاماندگان را تشریح کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد این گونه باشد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد به این گونه باشد.
سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قسمت های شمالی چمران، مدرس، هاشمی رفسنجانی، حکیم و بخش هایی از همت ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.
دکتر طهرانچی گفت: طبق آخرین‌ آمارهایی که به دستم رسیده است، اکثریت نزدیک به مطلق این دانشجویان با تعهد دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد خودش مسائل آنها را در کمیته انضباطی بررسی می‌کند، آزاد شده‌اند و پرونده آنها از پرونده قضایی به پرونده انضباطی تقلیل یافته است.
حجت اسلام رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: من به آقای مکرون گفتم آژانس ۱۵ بار تایید کرده است که ایران انحرافی در فعالیت هسته‌ای ندارد.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج می‌شوند.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار ایلام ضمن اطلاع از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این استان و مرز بین‌المللی مهران بر رفع مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به زوار تاکید کرد.
جانشین رئیس پلیس راهور به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و خروج از کشور زائران از کشور پرداخت و گفت: ۳ نفر در تصادف محور ایلام جان باختند.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
سرپرست دبیری هیات فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
معاون اجرایی رییس جمهور به پرسشی درباره علت اجرایی نشدن مصوبه واردات خودرو پاسخ داد و درخصوص آخرین وضعیت تفکیک وزارت صمت توضیحاتی ارائه کرد.
سرمایه‌گذاری خودروسازی سایپا در شرکت‌های دانش بنیان با هدف تکمیل زنجیره ارزش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ