نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده‌ای در کمیسیون متبوع خود برای پیگیری رفع موانع ایجاد باربری آنلاین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حقوق عمومی، بیت‌المال و دولت سه اصل مشهود در اتهامات متهمان کارکنان دولت است.
برخی از نمایندگان مجلس اظهار کردند که دولت در راستای همسان سازی حقوق ها، تصمیم دارد ۲۰ درصد افزایش حقوق را برای کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اعمال کند.
نیمار فوق ستاره برزیلی در آستانه توافق بزرگ برای حضور در جمع آبی‌پوشان شهر ریاض است.
مصوبه شورای عالی معادن موضوع محاسبه حقوق دولتی معادن تحت بهره برداری کارخانجات سیمان، گچ و سنگ آهک بر اساس میزان استخراج واقعی ابلاغ شد.
وصول هر نخ سیگار وارداتی مبلغ هشت هزار ریال ۸,۰۰۰ ریال و هر بسته تنباکوی پنجاه گرمی قلیان وارداتی سیصد و پنجاه هزار ریال ۳۵۰,۰۰۰ ریال به عنوان حقوق ورودی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعیین شده است.
یکی از ماده‌های حقوق شهروندی می‌تواند قانون عجیب نقل و انتقالات را تغییر دهد.
مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در پیشنهادات برنامه هفتم توسعه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را آوردیم که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلان هم رتبه‌شان شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:حقوق جامعه معزز ایثارگران طبق روال ماه‌های قبل پرداخت خواهدشد.
معاون رئیس جمهور گفت: زنان کشورهای غربی در مسئله پرداخت دستمزدشان عمدتاً با پایمال شدن حقوقشان مواجه می‌شوند.
ورامین- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی آمریکا گفت: حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی و کسب ثروت و منابع کشورها است.
تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص گوشت قرمز، مشمول حقوق گمرکی یک درصد ابلاغ شد.
معاون اول قوه‏‬ قضاییه با بیان اینکه آمریکا ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: حقوق بشر آمریکا به معنای فروش اسلحه برای برهم زدن امنیت منطقه است
امروز در صحن مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات کشور در بخش دارو بحث و تبادل نظر و تاکید شد که باید حقوق گمرکی واردات دارو کاهش یابد تا دارو ارزان به دست مردم برسد.
مرکز ملی فرش ایران از کاهش حقوق ورودی ابریشم خام از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دریافتی معلمان به‌اندازه کارمندان دیگر ادارات نیست و آنان به‌جز حقوق مزایایی مشابه دیگر نهادها ندارند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش حقوق ۴۰ درصدی پاکبانان در تهران خبر داد.
در مادرید، پایتخت اسپانیا، رانندگان تاکسی در برابر تلاش دولت برای تصویب مقررات جدیدی که حقوق پلتفرم‌های حمل‌ونقل دیجیتال مانند اوبر و کبیفای را گسترش می‌دهد، دست به اعتصاب زدند. صد‌ها راننده تاکسی به آرامی در مرکز شهر حرکت کردند و ترافیک را مختل کردند. هفته گذشته نیز اقدامی مشابه در بارسلون برگزار شد.
یک نماینده مجلس پیشنهاد داد: باید مثل دوربین‌های پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی، دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت می‌کنند و کسانی که مرتکب تخلفاتی شده‌اند از حقوق اجتماعی در جا‌های دیگر محروم می‌شوند.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا یکی از برنامه‌های در دستور کار پلیس راهور را رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی عنوان کرد و گفت: در صورت تصویب و اجرایی شدن این پیشنهاد پلیس راهور، گواهینامه‌های راهنمایی و رانندگی در سه رنگ و رده رنگ بندی می‌شود و به تناسب عدم تخلف رانندگان رنگ گواهینامه ارتقاء می‌یابد.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا از پیشنهاد رنگ بندی گواهینامه‌های رانندگی در سه رنگ و رده خبر داد.
سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داد تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند در اپلیکیشن شرکت‌ها پیش بینی شود. وی رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعاملی و همیاری و همکاری با اصناف دانست و از طرفی خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی‌های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت‌های اینترنتی شد.
در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو در خیابان سعدی تهران افتتاح شد.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ