سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
بازیکن سابق استقلال معتقد است در این روزهای حساس این تیم به انرژی مثبت بیشتر از انتقادهای منفی نیاز دارد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه می گوید اتحادیه جهانی برای بازگشت روس ها به مسابقات جهانی قول داده است.
رم به ژوزه مورینیو قول داده در تابستان دو بازیکن بزرگ برای او می‌خرد، به این امید که مربی پرتغال تسلیم وسوسه پی‌اس‌جی نشود و در رم بماند.
مس کرمان در بازی برابر ملوان موفق شد پس از هفته ها دروازه خود را بسته نگه دارد و این موضوع یک اعتماد به نفس دوباره به عناصر دفاعی این تیم در آخرین بازی لیگ برتر داد.
این احتمال هر چند پایین وجود دارد که ساپینتو در همین فصل اول به قول کنفرانس معارفه‌اش عمل کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: به مردم قول می‌دهیم که در راه جمع‌آوری معتادان خسته نمی‌شویم و تمامی آنها را جمع‌آوری می‌کنیم.
رضا عنایتی ابراز امیدواری می کند در صورتی که مدیران به قول های خود عمل کنند بازیکنان هم برای مردم مسجدسلیمان دست به کاری بزرگ خواهند زد.
فاز مغز بزرگ و لگن پهن شما گرفته تا راه رفتن عمودی، جمجمه با یک دهانه و قوس استخوانی، انگشتان دست، انگشتان پا، دندان‌ها یا نخاع انسانی مان ما ویژگی‌های باستانی بسیاری در بدن خود داریم. بنابراین، به قول "مایا آنجلو" شاعر شاید لازم به یادآوری باشد که ما بیش‌تر شبیه هم هستیم تا بی شباهت به یکدیگر.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
انتظامی در ادامه‌ این یادداشت با اشاره به اینکه استعفا از سمت فعلی‌اش گویا برای برگزارکنندگان انتخابات کافی نبوده است، به ماجرای رد صلاحیتش پس از این استعفا پرداخت و گفت: «برگ بعدی را رو و مرا ردّ صلاحیت کرده‌اند و حجت را هم بر من تمام. از بین قریب ۵۵٠ نامزد چند نفر معدود را رد کرده‌اند که به قول یکی از آقایان، بعدا گفته نشود فقط یک نفر بوده! امکان قانونی اعتراض هم نیست.»
مدافع تیم ملی فوتبال می‌گوید آن‌ها نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ باتجربه‌تر شده‌اند و به دنبال صعود از گروه هستند.
طی ۴۸ ساعت آینده اگر باشگاه استقلال موفق به انتقال پول نشود، علاوه بر آنکه طبق قول و قرار گذاشته شده، محمد محبی باید به باشگاه سابق خود بازگردد، باید مبلغ ۶۰۰ هزار یورو نیز جریمه به باشگاه پرتغالی پرداخت شود.
تیم ملی والیبال ایران در پایان رقابت های والیبال قهرمانی جهان در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ