سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
جواد نکونام طی صحبت با رضا میرزایی به او وعده داد که نیم فصل نامش به لیست استقلال اضافه خواهد شد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.
احتمالاً کسانی که به آقای پناهیان خبر داده اند که صف‌های نماز برخی مساجد با بازنشسته‌ها پر می‌شود، از نزدیکان و معتمدان ایشان یا دستکم انسان‌های موجهی بوده اند. با این حال، چون آقای پناهیان به عنوان یک روحانی دوست دارد مساجد پر از مردم و به ویژه جوان‌ها باشد، برغم این که بار‌ها خلاف این خبر را به او داده اند و به قول خودش شایع هم شده است، ولی تصریح می‌کند "باور نمی‌کنم"!
سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
هافبک پرسپولیس در پیامی به هواداران قول ویژه داد.
سرمربی پرتغالی آبی‌ها بعد از اطمینان از برد تیمش در جدال با تیم ته جدولی نفت مسجدسلیمان اینچنین جشن خود را در کنار اطرافیانش در جایگاه ویژه برپا کرد.
الهه پورصالح: درست است که من آسیب دیدم، اما دلم خیلی پیش بچه‌ها و تیم‌مان است. شهر گنبد یک شهر والیبال‌دوست است. مردمان این شهر خیلی به والیبال علاقه دارند و واقعاً ما را حمایت و تشویق کردند و صددرصد قهرمانی ما خیلی تأثیرگذار خواهد بود و مردم را خوشحال می‌کند و من مطمئنم با قهرمانی‌مان می‌توانیم نماینده خیلی خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا باشیم.
الهه پورصالح: نمی‌توانم بگویم که عدم حضور من باعث شکست سریک در برابر سایپا شد
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم جوانان جلسه برگزار کرد.
به قول خود سردار آزمون او در ایران به شکل اروپایی یک تیم را مدیریت می کند.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه رئیس جمهور برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر زاهدان خبر داد و گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که حساب مردم استان از گروه‌های تروریستی و آشوبگران جداست.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می دهم که امسال عنوانی بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۶۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۵۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ