مقامات دولتی هند اعلام کردند؛ بر اثر برق گرفتگی در ایالت اوتاراکند در شمال هند دست کم ۱۶ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر این مخاطره جوی در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، تیرهای برق و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال پیش‌بینی می‌شود.
رجبی مشهدی گفت:درحال حاضر تقریباً نسبت به بار پایه که حدود ۴۰ هزار مگاوات است، بیش از ۳۲ هزار مگاوات وسایل سرمایشی بر این این میزان مصرف اثر گذاشته است.
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
اهواز- رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: در روز جاری ۱۳ حریق در شهرستان اهواز ثبت شده که بر اثر اتصال برق، شدت گرما و بی احتیاطی در اهواز رخ داده است.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جانباختن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید بر اثر برخورد با تیر برق خبر داد و گفت: سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو از دلایل این حادثه بوده است.
بر اثر این مخاطره آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.
رشت- فرمانده انتظامی رشت از جان باختن سارق سیم برق بر اثر برق گرفتگی در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.
اهواز- معاون مطالعات منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: بر اثر بارندگی شدید دبی رودخانه‌های خوزستان در پایین سدها افزایش می‌یابد.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که بر اثر وقوع طوفان و بارش سنگین برف در روزهای اخیر در مناطق شمال‌شرقی این کشور شماری جان باختند و برق هزاران نفر نیز قطع شده است.
خسروی با اشاره به قطع شدن راه ارتباطی، آب برق و مخابرات روستای فرسش بر اثر بارش برف، گفت: اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از چند ساعت است که برق، آب و مخابرات روستا مجددا وصل شده است.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه بیشترین آمار برق گرفتگی مربوط به افراد غیر فنی است، گفت: در سال گذشته ۸۳۴ نفر در کشور بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: فرزند چهار ساله راننده خودرو حامل دانش آموزان نیشابوری که روز گذشته با تیر چراغ برق برخورد کرد بر اثر شدت تصادف در بیمارستان جان باخت.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودرو‌ها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
وزیر دفاع اتریش در گفت‌وگویی هشدار داد که بر اثر پیامدهای جنگ اوکراین و بحران انرژی، کشورهای اتحادیه اروپا باید خود را برای قطعی برق و خاموشی‌های گسترده آماده کنند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
زلنسکی می‌گوید سه تاسیسات انرژی ویران شده است و از مردم اوکراین خواستار کاهش مصرف برق شده است.
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز گفت: مه غلیظ امروز صبح باعث افزایش رطوبت بر روی تجهیزات شبکه برق شده که همین عامل باعث خاموشی در برخی مناطق کلانشهر اهواز شده است.
جنگنده‌های ترکیه‌ای اخیراً هم برخی مناطق شهرستان عقرة در شمال استان دهوک را هدف قرار دادند که در اثر آن یک پل مهم تخریب و برق ۲۰ روستا قطع شد.
دستکم یک نفر بر اثر حمله موشکی روسیه به نیروگاه برق شهر خارکف اوکراین کشته و شهر در تاریکی فرورفت.
برق ۲۰ روستای منطقه عمادیه در استان دهوک اقلیم کردستان عراق در پی بمباران ارتش ترکیه قطع شد، همچنین صدها نفر نفر از ساکنان این مناطق روستایی در اثر این حملات آواره شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ