رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که بر اثر وقوع طوفان و بارش سنگین برف در روزهای اخیر در مناطق شمال‌شرقی این کشور شماری جان باختند و برق هزاران نفر نیز قطع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی با گذشت نزدیک به دو ماه از فینال جام حذفی حالا بار دیگر با بستن بازوبند کاپیتانی استقلال درون دروازه می‌ایستد.
محبی گفت: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۲۸۶ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۷۵ نفر اکنون بستری هستند.
مربی سابق تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های بوسنی را برای اولین بار به مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رساند.
در ویدئو اول دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را می‌بینید. ویدئو دوم هم توفان شدید و اثرات خشک شدن دریاچه هامون را نشان می‌دهد.
دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را ببینید. منبع: باشگاه خبرنگاران
کارشناسان هواشناسی امروز(دوشنبه) برای بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی درباره وقوع طوفان‌ و گردبادهای شدید و بارش تگرگ هشدار صادر کردند.
بارش باران و وقوع طوفان، خیابان های آنکارا را پیش از مراسم تحلیف اردوغان خلوت کرد.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در سی دقیقه اول دیدار تیمش با لیدز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا سیتی با درخشش او شروعی طوفانی داشته باشد.
لیورپول امشب در آنفیلد در 20 دقیقه اول دیدارش با تاتنهام سه بار دروازه حریف را باز کرد تا شروعی طوفانی داشته باشد.
دین اسمیت، سرمربی جدید لسترسیتی، امشب در دیدار مقابل منچسترسیتی در 25 دقیقه سه بار دروازه تیمش را باز شده دید تا متوجه بشود برای حفظ لستر در لیگ برتر چه کار دشواری در پیش دارد.
بارش باران‌های سیل آسا و ,وقوع طوفان و رعد و برق شدید در عراق به تعطیلی سراسری این کشور منجر شد.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیرو‌های این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
سازمان مدیریت بحران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار، بارش باران و کاهش محسوس دما در سراسر استان در روز طبیعت ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
آرژانتین در فینال جام جهانی قطر دو بار دروازه قطر را باز کرد. آرژانتین در اکثر بازی‌های اخیر خود در نیمه اول گلزنی کرده و می‌توان آلبی‌سلسته را تیم نیمه اول دانست.
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) روز دوشنبه (۲۶ سپتامبر) تصاویر ماهواره‌ای از طوفان ایان را در حالی که بر فراز کوبا در حال حرکت بود و به سمت فلوریدا می‌رفت، منتشر کرد. طوفان شدید و بارش باران بخش‌های زیادی از کوبا را درنوردید و هزاران نفر را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرد.
اخراج عجیب مهوی طارمی با دو کارت زرد باور نکردنی برای او جرقه یازده دقیقه طوفانی را در متروپولیتانو زد.
طوفان گرد وغبار مناطق وسیعی از امارات را در نوردید و به دنبال آن مقامات امارات نسبت به بارش شدید باران هم هشدار دادند.
طوفان گرد وغبار مناطق وسیعی از امارات را در نوردید و به دنبال آن مقامات امارات نسبت به بارش شدید باران هم هشدار دادند.
مطابق با الگوی نقشه‌های داده و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی باتوجه به شیو فشاری حاکم بر سطح زمین تا اوایل هفته آینده وزش باد و گاهی گرد و خاک و در مرز شرقی گاهی وزش باد شدید با وقوع طوفان و گرد و خاک نیز قابل پیش بینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ