جنگنده‌های ترکیه‌ای اخیراً هم برخی مناطق شهرستان عقرة در شمال استان دهوک را هدف قرار دادند که در اثر آن یک پل مهم تخریب و برق ۲۰ روستا قطع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات اوکراینی اعلام کردند که روسیه مناطقی از اوکراین را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.
منابع عراقی از حملات جدید ترکیه به شمال این کشور خبر دادند.
در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.
شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست، فلسطینیان ساکن در کرانه باختری و دارایی‌های آنان را مورد تعرض قرار دادند، اما با مقاومت جوانان فلسطینی روبرو شدند.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» دشمن صهیونیستی را به حملات گسترده‌تر و غافلگیرانه‌تر تهدید کرد.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند که بامداد امروز یکشنبه بار دیگر آژیر حمله موشکی گسترده در مناطقی از این کشور به‌صدا درآمده است.
منابع عراقی از حمله جدید ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
در شرایطی که مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را برای حمله به فلسطینیان باز گذاشته‌اند؛ آنها حملات برنامه ریزی شده علیه مساجد، مدارس و مخازن آب انجام می‌دهند.
منابع سوری از ادامه حملات هوایی و زمینی به مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از حملات گروه‌های تروریستی به مناطقی از حومه حماه خبر دادند.
منابع سوری از حملات توپخانه ارتش ترکیه به شمال سوریه خبر دادند، اما به جزئیات آن اشاره نکردند.
هر چه می‌گوییم مناف هاشمی متوجه نمی شود. چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد به ما داده. فقط فوتبال بیشتر از ما خرج دارد. در این ۴ سال ریش هایم سفید شد و پوستم کنده شد تا بدهی ها را صفر کرد
تصاویری از حملات سنگین پهپادی ارتش روسیه علیه مواضغ ارتش اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه با حملات موشکی و پهپادی گسترده، مناطق مرکزی این کشور را هدف قرار داده است.
رسانه‌های روسیه از حملات پهپادی گسترده به مناطق جنوبی و غربی پایتخت این کشور خبر می‌دهند که در پی آن به چند ساختمان آسیب وارد شده است.
منابع فلسطینی از دور جدید حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر می‌دهند.
منابع خبری در نوار غزه همزمان با فروکش کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آرامش شکننده در باریکه خبر می‌دهند؛ پرواز جنگنده‌های صهیونیستی بار دیگر بر فراز غزه گزارش می‌شود.
همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
ایرنا نوشت: مدیر یکی از مراکز درمانی تهران در این باره اظهار داشت: میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دور جدید عملیات خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را از صبح امروز آغاز کرده‌اند.
مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه به موضع گیری در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ