در شرایطی که این‌روز‌ها اکثر کلانشهر‌های کشورمان با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند، تصاویری از مازوت سوزی وحشتناک و آلودگی شدید شرکت آلومینیوم اراک واکنش‌های زیادی را برانگیخته است./ همشهری آنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد شیرین دست یافت تا معادلات تیم‌های صعود کننده گروه C به روز پایانی کشیده شود.
الهلالی ها برای معارفه نیمار در استادیوم ملک فهد سنگ تمام گذاشتند.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با عربده کشی و قدرت نمایی و قطع عضو شهروندی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.
مقامات ناسا در بیانیه‌ای اعلام کردند: با مشاهده‌ی سیاره سرخ در طول موج‌های فرابنفش، دانشمندان می‌توانند درکی از جو مریخ به دست آورند و ویژگی‌های سطح آن را به روش‌های قابل توجهی مشاهده کنند.
اوسمار می‌گوید غیبت هواداران در بازی نیمه نهایی باعث تأسف است.
نمایی شگفت‌انگیز از یک «اروپا»‌ی متفاوت و دور از دسترس
جلال محمودزاده نماینده مهاباد در توئیتی نوشت: ‏اخباری ناخوشایند از ‎آموزش و_پرورش به گوش می‌رسد که بسیار مایه تأسف است! اینکه جمعی از ‎معلمان درچندین استان به بهانه اتهام شرکت دراعتراضات وتحصن‌های صنفی ازشمولیت قانون ‎رتبه بندی محروم شده اند؟! لذا ‎رئیس جمهور سریعا به این موضوع ورود و با عاملین این اقدام غیرقانونی برخورد نماید.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز سطح شهر تهران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: اراذل و اوباش منطقه فلاح دستگیر شدند.
جدول لیگ برتر در روز اول هفته بیست و سوم یک تغییر مهم را به خود دید.
نمایی زیبا از مسیه ۴۵، خوشه پروین یا هفت خواهران. گالیله برای اولین‌بار با استفاده از تلسکوپ خود، ستارگان کم‌نور خوشه پروین را که با چشم قابل مشاهده نبودند، رصد کرد، این خوشه به دلیل سحابی‌های بازتابی آبی رنگ خیره‌کننده‌اش معروف است.
نمایی از طلوع آفتاب بر دریاچه طالقان، البرز.
رفتار خشمگینانه ارلینگ هالند در جریان تساوی دیشب منچسترسیتی مقابل اورتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان با یک دوئل برزیلی همراه بود.
فضاپیمای ۲۴ در روز پنجشنبه (۱۵ دسامبر) یکی از شش موتور خود را برای حدود هفت ثانیه روشن کرد. اسپیس‌ایکس به انجام آماده‌سازی‌های لازم برای اولین پرواز آزمایشی مداری موشک استارشیپ مریخ ادامه می‌دهد.
بعد از شکست در دو مبارزه ابتدایی، رحمان عموزاد روحیه را به اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران بازگرداند.
تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
فیلمی از کمپ تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
سنگ اُپال یک سیلیس آبدار است که میزان آب آن تا ۲۰ درصد هم می‌رسد. این سنگ ممکن است بی‌رنگ باشد، اما در رنگ‌های سفید، آبی شیری، خاکستری، سرخ، زرد، سبز، قهوه‌ای و سیاه یافت می‌شود.
بمب‌افکن پک‌دا یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های نظامی روسیه است که از چندین سال پیش در مرحله طراحی و توسعه قرار دارد.
فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی با برگزاری ۱۲ دیدار آغاز شد که دو تیم از صنایع مس کشور قدرت خود را به رخ رقبا کشیدند اما یکی از مدعیان حرفی برای گفتن نداشت.
پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی
پرونده رونالدو در قضیه شکستن موبایل یک هوادار اورتون دوباره باز شد. مادر این هوادار در مصاحبه با نشریه «دیلی میل» دست به افشاگری زد و از سیاه نمایی رونالدو در مقابل رسانه‌ها در این پرونده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ