گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ اول را ابراهیم اسدی زد و شاید این هم مهم ترین گل زندگی علی نعمتی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاغلی بیشتر در معرض هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که هوش مصنوعی بتواند مهم‌ترین فعالیت‌های آن‌ها را به طور کامل انجام دهد یا به آن‌ها در روند کار کمک کند. آن‌ها افزودند: برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند حداقل تا حدی جایگزین وظایف «دریافت اطلاعات» و «تجزیه و تحلیل داده‌ها یا اطلاعات» شود، یا می‌تواند به «کار با رایانه» کمک کند.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
مانوئل فرناندز احتمالا تا ساعاتی دیگر آخرین بازی خود را در فوتبال ایران انجام خواهد داد و ایران را شاید برای همیشه ترک می‌کند.
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر تیمش را برای حضور در یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل به زمین می‌فرستد.
محمد کریمی احتمالا مهم ترین گل فصل لیگ برتر را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند.
مهم‌ترین تحول در آی مک‌های سال ۲۰۲۳ نصب نسل بعدی تراشه‌های ام ۳ اپل خواهد بود. چیپست جدید آی مک احتمالاً عملکرد و بهره‌وری انرژی قابل توجهی خواهد داشت، زیرا انتظار می‌رود در آن از فناوری ۳ نانومتری جدید TSMC استفاده شود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: این حقیقت انکارناپذیری است که چین احتمالاً در آینده مهم‌ترین بازیگر صحنه بین‌المللی خواهد بود و اینکه در ایران نیز اشتیاق زیادی به تعامل با چین وجود داشته باشد امر عجیبی نیست. منتها مهم است این اشتیاق مبنای تحلیلی و محاسباتی درستی داشته باشد و الزاماً تابع یک نگرش ایدئولوژیک خاص به روابط بین‌الملل نباشد؛ چرا که «اشتیاق ایدئولوژیک» انعطاف و نرمش لازم را از دستگاه سیاست خارجی کشور سلب و طرف مقابل را به «طرف مسلط» رابطه تبدیل خواهد کرد.
یک تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: این حقیقت انکارناپذیری است که چین احتمالاً در آینده مهم‌ترین بازیگر صحنه بین‌المللی خواهد بود و اینکه در ایران نیز اشتیاق زیادی به تعامل با چین وجود داشته باشد امر عجیبی نیست. منتها مهم است این اشتیاق مبنای تحلیلی و محاسباتی درستی داشته باشد و الزاماً تابع یک نگرش ایدئولوژیک خاص به روابط بین‌الملل نباشد.
یکی از مهم‌ترین ابهاماتی که باید توسط فدراسیون فوتبال حل شود، بحث انتخاب‌ تیم‌های حاضر در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا است.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
استقلال و تراکتور مهم‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار خواهند کرد که آبی‌ها ستاره خط حمله خود را احتمالا در این بازی در اختیار نخواهند داشت.
گزارشی جدید مدعی شده که عربستان سعودی توانسته است به بالاترین ادمین‌های ویکی‌پدیا دسترسی پیدا کند تا روی اطلاعات منتشرشده درباره این کشور کنترل داشته باشد و البته دو ادمین آن را زندانی کرده است. در این میان ویکی‌مدیا هرگونه نفوذی را رد می‌کند. اما ماجرا از چه قرار است؟
نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال دنیا و مهمترین بازیکن تیمهای آسیایی است اما ترکیب پرستاره النصر به او ختم نمی‌شود.
مهم‌ترین خبر پیرامون اردوی این روزهای سپاهان بازگشت یاسین سلمانی و احتمال حضور او در مقابل پیکان است.
این کارشناس ارشد مسائل بین الملل در پاسخ به این سوال که به نظر وی مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در عرصه بین‌الملل در سال ۲۰۲۳ چه خواهد بود؟ تصریح کرد: احتمالا در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه جنگ اوکراین و تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس و مذاکره بین روسیه و اوکراین مهمترین و دامنه‌دارترین و اثرگذارترین تحول در عرصه بین‌المللی خواهد بود.
خمپاره‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف احتمالی سلاح‌های لیزری هستند. در روز‌های قدیم، خمپاره‌ها معمولا با زاویه‌هایی بسیار تند به سمت بالا شلیک می‌شدند تا در بازگشت بر روی مواضع دشمن فرود آمده و آن‌ها را از بین ببرند. این سلاح‌ها معمولا گزینه‌هایی ایده‌آل برای استفاده در شرایطی هستند که دید مستقیم نسبت به مواضع دشمن وجود ندارد. این سلاح‌ها به دلیل سادگی استفاده حتی در مبارزات مدرن نیز جنگ افزار‌های محبوبی به شمار می‌روند.
در جنگ فقط برتری از لحاظ نیروها و ادوات نظامی نیست که منجر به پیروزی می‌شود. اگر یکی از طرفین جنگ بتواند ترس یا تردید را در قلب دشمن وارد کند، احتمالا مهم‌ترین گام را به سمت پیروزی برداشته است.
ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌های قبلی درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است.
والری کارپین، سرمربی روسیه، می‌گوید بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است انجام نشود چرا که تیم ملی روسیه برنامه‌های مهم‌تری در پیش دارد.
به نظر می‌رسد با بازگشت پیام نیازمند این دروازه‌بان باشد که به جای رشید مظاهری در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ