توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، به زودی با رده ملی وداع خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان دوران حرفه‌ای یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ را می‌توان پایان یک عصر توصیف کرد.
جان لوییجی بوفون در استانه خداحافظی از فوتبال قرار گرفته و احتمال دارد طی روزهای آینده این تصمیم را قطعی کند.
احتمال بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال وجود دارد؛ او با وجود خداحافظی اما احتمالا در جلسه با نکونام شرکت می کند.
وداع مرادی به وزنه‌برداری تیم ملی، در حالی اعلام شده است که دیگر رقیب سرشناس اما بدخلق او یعنی کیانوش رستمی در رکوردگیری اخیر تیم ملی غیبت کرد و احتمالا المپیک پاریس را از دست داده است.
خسرو حیدری بعد از یک فصل حضور در کادر فنی استقلال به نظر می رسد، فصل آینده می بایست ادامه ی مربیگری را در تیم دیگری دنبال کند.
طبق ادعای یکی از رسانه‌های کرواسی، لوکا مودریچ ممکن است در صورت قهرمانی کرواسی در لیگ ملت‌ها از بازی‌های ملی بازنشسته شود.
احتمال دارد کمیته داوران فدراسیون فوتبال قانون منع قضاوت افراد بالای 45 سال در لیگ برتر را بردارد.
هواداران پرسپولیس احتمالا و کم کم باید خود را آماده خداحافظی با سرمربی تیم خود کنند.
مهاجم جنجالی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان بعد از پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
برای سی و چهارمین دربی متوالی، یک داور ایرانی جدال پرسپولیس و استقلال را قضاوت خواهد کرد.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
امیر قلعه‌نویی احتمالا برای آخرین بار روی نیمکت گل‌گهر می نشیند و بدون شک نمایشی خیره کننده خواهد داشت تا هم به بهترین شکل از سیرجان خداحافظی کند و هم قدرتمند به پیشواز نیمکت ملی برود.
با وجود گمانه‌زنی های مطرح شده درباره خداحافظی علیرضا فغانی با تورنمنت‌های بین‌المللی اما شاید او را در جام جهانی 2026 ببینیم.
گزارش ها می‌گویند که نیمار احتمالا برای کل جام جهانی غایب خواهد بود.
گزارش ها می‌گویند که نیمار احتمالا برای کل جام جهانی غایب خواهد بود.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
ورود یک تماشاگر به زمین در جریان بازی شب گذشته بارسلونا و آلمریا برای بارسا تبعات مالی خواهد داشت.
علیرضا فغانی قصدی برای خداحافظی از میادین بین‌المللی فوتبال ندارد و احتمالا از سال آینده به لیست الیت استرالیا اضافه می‌شود.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، گفت: بعید می‌داند که حریف صربستانی مبارزه فینالش در مسابقه بعدی از دور مقدماتی بالا بیاید، اما به دنبال جبران این شکست خواهد بود.
با اعلام رضا درویش این احتمال وجود دارد که پرسپولیس بازی خداحافظی سید جلال حسینی را مقابل یک تیم بزرگ خارجی برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ