ایسکو، ستاره نزول کرده سابق رئال، سفره دلش را برای مارکا باز کرد. بازیکنی که پنج سال بسیار درخشان داشت و حالا در 31 سالگی هیچ باشگاه بزرگی او را نمی‌خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر غروب مریخ به دانشمندان کمک می‌کند تا تعیین کنند که غبار مریخ تا چه اندازه در جو امتداد می‌یابد و به آن‌ها اجازه می‌دهد به دنبال غبار یا ابر‌های یخی بگردند.
یک خبرگزاری ژاپنی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور چین در جلسه‌ای در سال ۲۰۲۰ با مقامات نظامی این کشور، گفته که پکن در حال طلوع و غرب در مسیر غروب و افول است.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: احتمال وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک و افزایش تدریجی دما تا سه‌شنبه (۲۰ تیرماه) مورد انتظار است.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
قابی زیبا از غروب زیبای یزد را در تصویر مشاهده می‌کنید.
امام جمعه مسجد سلطان غازی استانبول در سخنانی جنجالی از مردم خواست تا سلاح‌های خود را برای غروب انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ترکیه پر کنند.
غروب غمگین استقلال و وداع با جام، سلام آبادان به بقا
از امروز تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
عضو هیأت علمی گروه شیلات دانشگاه گیلان گفت: ماهیان جنس گارا از حدود بیست میلیون سال قبل از شرق آسیا منشاء گرفته‌اند و به تدریج قلمرو پراکنش خود را به سمت غرب گسترش داده‌اند. انتخاب نام «رضا» برای این ماهی با اتفاق نظر محققین همکار در تیم تحقیقاتی ما صورت گرفت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد تا آخر هفته دما به طور تدریجی رو به افزایش خواهد بود؛ وزش باد شدید به همراه گرد و غبار در غرب، جنوب البرز و نواحی غربی خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد تا آخر هفته دما به طور تدریجی رو به افزایش خواهد بود؛ وزش باد شدید به همراه گرد و غبار در غرب، جنوب البرز و نواحی غربی خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان این که، طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرد، گفت: وزش باد که از عصر روز شنبه از سمت مناطق غرب مازندران شروع شد به تدریج تمامی اوج گرفت و شب گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
دوربین رنگی نبوغ که دارای وضوح بالایی است، ۲۲ درجه زیر افق زاویه دارد. بنابراین، تصاویری که از بالگرد ۱.۸ کیلوگرمی به ناسا ارسال شده‌اند، در درجه نخست روی زمین مریخ متمرکز شده‌اند و به دنبال ویژگی‌های زمین‌شناسی جالب و موانع احتمالی پیش رو هستند.
مارک لمون، از موسسه علوم فضایی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «جایی که ما رنگین‌تابی را می‌بینیم، به این معنی است که اندازه ذرات ابر با همسایگان خود در هر قسمت از آن ابر یکسان است.»
حمام کردن در غروب می‌تواند باعث پیری زودرس شود. افراد زیادی می‌گویند که بدن آن‌ها به اندازه کافی قوی نیست که با آب سرد شست وشو کنند وقتی در عصر حمام می‌کنند باعث افزایش متابولیسم بدن آن‌ها می‌شود. در نتیجه بدن به کالری و سطح بالایی از اکسیژن نیاز دارد تا آن را تثبیت کند.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور،به تدریج دامنه‌های مرکزی خواهد شد.
در سال 2022 تحولاتی در منطقه و جهان در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط رخ داد که از آن می توان به عنوان شکست عملی توافقات آبراهام یاد کرد.
طبق انتظار کارشناسان، شگفتی‌سازی و انرژی مراکش در دو بازی پایانی جام ته کشید و معجزه‌گر مراکشی به مقام چهارمی جام بیست‌ودوم بسنده کرد. بالاترین عنوانی که تا کنون یک تیم از قاره سیاه به آن دست یافته است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی در غرب و جنوب استان، گفت: امروز از غلظت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی بویژه کلانشهر اصفهان به تدریج کاسته می‌شود.
زایگان یا به قول اهالی شمیران و رودبار قصران «زاگون» در تابستان، چون نگینی سبز در دل کوه‌های شمیران و در کنار رودخانه‌های پرآب جا خوش کرده است. در پاییز باغ‌های میوه و درختان هزاررنگ این روستا، آن را به نگینی رنگارنگ و بی‌همتا تبدیل می‌کنند.
فارس نوشت: پلیس ابتدا می‌خواست با خویشتن‌داری اغتشاشگران را متفرق کند، اما آن‌ها بیشتر به سمت نیرو‌ها حمله‌ور می‌شدند که در نهایت با گاز اشک‌آور متفرق شدند.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
اگر چه در عصر ملکه ویکتوریا گفته می شد «خورشید در مستعمرات بریتانیا غروب نمی کند» اما در دوره ملکه الیزابت، استعمار جای خود را به برپایی کودتا و مداخله نظامی در کشورهای مختلف جهان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ