اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی در غرب و جنوب استان، گفت: امروز از غلظت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی بویژه کلانشهر اصفهان به تدریج کاسته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی از غرب وارد کشور میشود و درمناطق کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران، زنجان، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی انتظار بارندگی خواهیم داشت.
از سوم ماه مه، باران‌های سیل آسا بسیاری از بخش‌های استان جیانگشی در شرق چین را دربرگرفته و باعث جاری شدن سیل شده است.
خرم آباد- مدیرکل هواشناسی لرستان از وضعیت خوب بارندگی‌ها در عمده شهرستان‌های این استان خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
ذوب آهن موفق شد با غلبه بر نساجی سال را با رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد شد و با ورود این سامانه، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود.
بارندگی در بیشتر مناطق کشور
مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به بارندگی های کمتر از نرمال در جنوب عربستان، شرایط برای حمله ملخ صحرایی مساعد نیست.
زمان و ورزشگاه یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل بارش شدید باران تغییر کرد.
بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و ایمان سبز شیراز در جام حذفی امروز برگزار نخواهد شد.
مرکز توسعه مناطق بالادست دانشگاه الانبار عراق امروز یکشنبه از ثبت بیشترین میزان بارش در این استان واقع در غرب عراق طی ۱۰۰ سال گذشته پرده برداشت.
الهویی، مربی گل‌گهر می گوید ممکن است شرایط جوی ترکیب و شیوه بازی تیم‌شان را تغییر دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.
روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، قم، البرز، تهران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری بارندگی خواهیم داشت.
در پی بارش‌های ۲ روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد ۳۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳۴۷ نفر از مردم خوزستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از بارش باران در این استان خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، البرز و تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا دوشنبه در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، زنجان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، غرب و شمال غرب اصفهان، قم و شمال خوزستان بارندگی خواهیم داشت.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از وقوع بارندگی در برخی نقاط کشور تا روز دوشنبه خبر داد.
رگبار و رعد و برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل، بخش‌های شمالی استان کردستان و ارتفاعات شمالی استان زنجان برای روز جاری پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در بخش‌های مختلف کشور بارندگی، وزش باد و گردوخاک و کاهش دما را پیش بینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ