به گزارش سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور،به تدریج دامنه‌های مرکزی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور ، بارش برف در استان اردبیل آغاز شده است.
سازمان هواشناسی کاهش شدید دما برای ۴ استان و ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز همچنین بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور را پیش بینی کرد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، دوشنبه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق فعال خواهد بود و سه شنبه نیز در نیمه شرقی کشور، سواحل دریای خزر، جنوب، مرکز، جنوب غرب بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف و برای شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور بارش برف در شهرهای مختلف استان همدان آغاز شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش برف گاهی وزش باد شدید در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال‌شرق خوزستان،‌ جنوب لرستان، پیش‌بینی می‌شود.
همزمان با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بارش برف در تهران آغاز شد.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و مناطقی از غرب کشور بارش آغاز خواهد شد.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور از صبح امروز بارش برف در پایتخت آغاز شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: دوشنبه (۱۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب، شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش آغاز می‌شود.
رجبی مشهدی گفت:با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور خبر می‌دهد،از هموطنان درخواست می‌کنیم باصرفه‌جویی درمصرف گاز وبرق به پایداری شبکه برق کمک کنند.
از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در استان‌های مرزی این مناطق و برخی مناطق غرب کشور شروع خواهد شد این سامانه در روز یکشنبه (۹ بهمن) در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارشی از سمت جنوب به کشور وارد کشور می شود و سبب بارش باران ، گاهی رعدوبرق، وزش باد و رخداد مه و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف را به همراه خواهد داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه‌ بارشی جدیدی از جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود؛ برای بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران و برف پیش بینی میشود.
همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش برف در استان تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شده است.
همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بارش برف در استان کرمانشاه از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شده و تردد وسایل نقلیه با کندی صورت می‌گیرد.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور بارش شبانه برف در مشهد آغاز شده است.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور بارش برف در شهرستان فریدونشهر اصفهان آغاز شده است.
فردا تمرکز بارش‌ها در نوار شمالی و بخش‌هایی از غرب خواهد بود. ورود سامانه بارشی از جنوب غرب پیش‌بینی شده که استان‌های خوزستان، بوشهر و بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.
با ورود سامانه جدید بارشی به کشور و کاهش دما از صبح امروز بارش شدید برف در شهر تبریز آغاز شده است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، کاهش دما و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به جنوب غرب کشور خبر داد.
باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران در ارتفاعات و پدیده مه و کولاک، سازمان هواشناسی به کوهنوردان توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی ورود سامانه بارشی و بارش باران و برف به ویژه در مناطق سردسیر و مرتفع را شاهد خواهیم بود.
فردا سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران و وزش باد روی می‌دهد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، البرز و تهران، غرب استان‌های اصفهان و فارس بارندگی رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ