امام جمعه مسجد سلطان غازی استانبول در سخنانی جنجالی از مردم خواست تا سلاح‌های خود را برای غروب انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ترکیه پر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
سرلشکر سلامی گفت: آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست؛ هزینه‌های زیادی می‌کند، اما دستاوردی ندارد و این روند هم‌اکنون موجب شده است که تعدادی از حامیان آمریکا به سمت چین، روسیه و ایران گرایش پیدا کنند.
شماری از مردم آمریکا با برگزاری تجمعی در پایتخت این کشور از ملت فلسطین حمایت کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
مجمع عمومی سازمان ملل اخیرا قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور را به تصویب رساند که بررسی آن، تازه‌ترین مواضع کشور‌ها را نسبت به این جنگ نمایان می‌سازد.
«عطا الله حنا» گفت که ما شاهد گسترش دایره دوستان مردم فلسطین حتی در خود آمریکا هستیم که مرکز لابی صهیونیستی حامی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و این مسئله تل آویو را به شدت نگران می‌کند.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
حامیان رئیس‌جمهور سابق برزیل به ساختمان کنگره و ریاست‌جمهوری این کشور حمله کردند. ویدئو‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی آتش‌سوزی در داخل ساختمان کنگره را نشان می‌دهد. مهاجمان اثاثیه را شکستند و به اطراف پرتاب کردند. بنا به گزارش‌ها برخی اشیاء در کاخ ریاست‌جمهوری و دادگاه عالی به سرقت رفتند.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
حامیان رئیس جمهور در شرف برکناری برزیل پس از شکست وی در انتخابات، با یورش به مقر پلیس خواستار مداخله نظامی شدند!
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:حامیان تروریست‌ها صلاحیت اظهار نظرهای حقوقی بشری ندارند.
حامیان نخست وزیر سابق پاکستان، یک روز پس از سوء قصد به وی، تظاهرات اعتراضی برپا خواهند کرد.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که شمار زیادی از کشورهای اروپایی که از تحریم‌های ضدروسی حمایت می‌کنند، از آغاز سال جاری در جمع عمده واردکنندگان محصولات این کشور بوده‌اند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید جنایت وحشیانه در حرم شاهچراغ، به حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت هشدار داد که به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
مدیر یکی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به آنچه نابرابری و بی عدالتی عنوان شده از نحوه برگزاری لیگ کشتی آزاد انتقاد کرد و آنرا باعث بی انگیزگی حامیان مالی خواند.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین به نشانه همبستگی با فلسطینیان و محکومیت جنایات اشغالگران صهیونیست علیه آنان، در واشنگتن دست به تظاهرات زدند.
حامیان جریان صدر بار دیگر مقابل منطقه سبز بغداد تجمع کرده و همزمان با آغاز جلسه پارلمان، قصد ورود به «منطقه سبز» را دارند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران توسط دولتهایی که با اِعلام و اِعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریمهای ویرانگر»، می‌خواستند ایران را به زانو دربیاورند، شرم آور خواند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کسانی که نتوانستند احراز قتل میترا استاد را زیر سوال ببرند حرمت زن را با طرح پرستو بودن او زیر سوال بردند، حالا همین افراد مدافع حقوق و کرامت زن شده اند.
حامیان قطعنامه ضد ایرانی سه کشور اروپایی و آمریکا در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی کاهش یافت.
پس از سخنرانی رهبر جریان صدر و تاکید وی بر خروج حامیان این جریان از منطقه سبز بغداد، منابع خبری از آغاز خروج معترضان از این منطقه خبر دادند.
کارشناس و تحلیلگر سیاسی گفت: زمینه برای احیای برجام فراهم است و توصیه مهم من به منتقدان دولت این است که به سمت انتقام جویی حرکت نکنند. توصیه دیگر من به حامیان دولت است که به سمت جنگ زرگری نروند.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی 3 ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ