قابی زیبا از غروب زیبای یزد را در تصویر مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر غروب مریخ به دانشمندان کمک می‌کند تا تعیین کنند که غبار مریخ تا چه اندازه در جو امتداد می‌یابد و به آن‌ها اجازه می‌دهد به دنبال غبار یا ابر‌های یخی بگردند.
ملک وسیع بن‌سلمان در غرب پاریس، ساختمانی نوساز است که شبیه یک قصر قرن هفدهمی است و فناوری به کار گرفته شده در سینما و استخر شنای لوکس آن در دنیا بی‌نظیر است.
شاگردان گل‌محمدی برای فرار از گرمای طاقت فرسای تهران، حوالی غروب تمرین خود را در ورزشگاه کاظمی آغاز کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
بجنورد_ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: یک هفته پس از مشاهده دو قلاده یوزپلنگ در مرز جنوبی میاندشت، یکی از دوستداران محیط زیست در غرب پناهگاه حیات وحش تصویری دیگر ثبت کرد.
از هفته سی ام لیگ برتر نساجی و پرسپولیس غروب امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
وزش باد نسبتا شدید در تهران سبب کاهش موقت آلودگی هوا شده است. در تصاویری دریافتی فرارو کوه دماوند در غرب تهران نیز قابل دیدن است. شانش دیدن دماوند از غرب در بسیاری از مواقع سال نصیب شهروندان نمی‌شود.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
مارک لمون، از موسسه علوم فضایی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «جایی که ما رنگین‌تابی را می‌بینیم، به این معنی است که اندازه ذرات ابر با همسایگان خود در هر قسمت از آن ابر یکسان است.»
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
قرار است در این مقاله تصویر تعدادی کفش عجیب و غریب را با هم تماشا کنیم.
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
خبرورزشی نوشت: سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد داشت در تیم ملی تنها و غریب بود و هیچ پشتوانه ای نداشت.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
زایگان یا به قول اهالی شمیران و رودبار قصران «زاگون» در تابستان، چون نگینی سبز در دل کوه‌های شمیران و در کنار رودخانه‌های پرآب جا خوش کرده است. در پاییز باغ‌های میوه و درختان هزاررنگ این روستا، آن را به نگینی رنگارنگ و بی‌همتا تبدیل می‌کنند.
معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز جمعه تصاویر منتشر نشده از ورود نیروهای واکنش سریع و دستگیری تروریست مسلح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در غروب چهارم آبان‌ماه 1401 را منتشر کرد.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ