یک خبرگزاری ژاپنی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور چین در جلسه‌ای در سال ۲۰۲۰ با مقامات نظامی این کشور، گفته که پکن در حال طلوع و غرب در مسیر غروب و افول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صنایع الکترونیک ایران از پرتاب ماهواره طلوع ۳ تا پایان امسال خبر داد و گفت: این ماهواره پس از قرارگرفتن در مدار، قابلیت ارسال فوری اطلاعات تصویری و مخابراتی را دارد.
اکثر مردم ایران این سریال را با نام ” خرم سلطان ” می شناسند.امپراتور به فرزندش که زبان های آلمانی و ایتالیایی می آموزد، توصیه می کند که فارسی را هم یاد بگیرد و بتواند آثار باشکوه شرق را بخواند چرا که تمدن نیز همانند خورشید، از شرق طلوع می کند.
به گفته فرد اسپناک، فیزیک‌دان و اخترشناس اهل آمریکا، شب‌های گرم تابستان زمان مناسبی برای تماشای طلوع ماه کامل در آسمان شرقی در عرض چند دقیقه پس از غروب خورشید است، اتفاقی که دو بار در ماه اوت رخ می‌دهد.
برخی کاربران می‌گویند موشک رونمایی شده همان موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته هست که قادر است در فضایی که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های سپر دفاع موشکی وجود دارد.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
بیل اندرز، با هیجان فریاد کشید و به همکار فضانوردش جیم لاول گفت: «خدای من! این صحنه را ببین، زمین در حال طلوع کردن است. چقدر زیباست!» و از او پرسید: «تو یک فیلم رنگی گرفتی جیم؟ می‌شه لطفا سریع یک رول فیلم رنگی به من بدی؟»
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: ماهواره پارس ۱، ظفر ۲،طلوع ۴ در حال اجرا و در آستانه پرتاب هستند.
بهنام طاهرزاده، نام مهاجمی است که هواداران این روزهای پرسپولیس نام او را کمتر شنیده اند
با استعفای هروه رنار از سرمربیگری تیم ملی فوتبال عربستان، نام چهار مربی از جمله زیدان و مانچینی برای نیمکت این تیم مطرح شده است.
این دربی یکی از بهترین نمایش های تاریخ استقلال است، روزی که آنها فرصت گلزنی به پرسپولیس را هم ندادند
این دقیقا همان سوالی است که احتمالا سال‌ها پیش زمانی که در یک ساحل آفتابی زیبا در یک جزیره گرم و دوست داشتنی نشسته بودید از خود پرسیدید. آیا نور خورشید ما را شادتر می‌کند یا خیر؟
این ماهواره، ماهواره‌ای مخابراتی و از سری ماهواره‌های راهبردی دستیابی به ماهواره‌های مخابراتی زمین آهنگ است که مسیر دستیابی به ارتباطات مخابرات فضاپایه را برای کشور فراهم کرده است.
صبح امروز از دو پروژه فضایی «نمونه کیفی ماهواره ناهید ۲» و «نمونه پروازی ماهواره طلوع ۳» به صورت آنلاین رونمایی شد.
پروژه های ماهواره ای ناهید ۲ و طلوع ۳ فردا در مراسم روز ملی فناوری فضایی رونمایی می شوند.
روش بعضی حکام غربی بر سلطه‌جویی بر دیگران، دیر یا زود مضمحل خواهد شد و هم‌اکنون نیز یک علت اصلی عصبانیت سردمداران غرب این است که اسلام سریع‌ترین رشد را در همه جوامع به خصوص غرب دارد.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: تمام اعضای تیم برای صعود به پلی‌آف هم‌قسم شده‌اند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: در دیدار ما مقابل هورسان چند صحنه مشکوک وجود داشت، اما ما در کار داوری دخالت نمی‌کنیم.
نمایی از طلوع آفتاب بر دریاچه طالقان، البرز.
علیرضا طلوع کیان ابراز امیدواری کرد که ایفاسرام به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال صعود کند.
فضاپیمای اوریون که تحت ماموریت آرتمیس یک به دور ماه رفته بود و چندی پیش به سلامت به زمین بازگشت، تصاویر خیره‌کننده را برای ما به ارمغان آورده است. همان زمان که این فضاپیمای کوچک بدون سرنشین در فضا بود هم این تصاویر به زمین مخابره می‌شد. اما طلوع زمین از پشت ماه تصویری خیره‌کننده و جذاب است که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.
مربی تیم ملی والیبال، هدایت تیم ایفاسرام اردکان در لیگ برتر را برعهده گرفت.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی ها با حضور در تمرین امشب این تیم، برای دیدار غنا آماده شد.
وبسایت خبری انگلیسی در تحلیلی نوشته دهه‌ها توسعه دقیق، ایران را به یک رقیب جدی در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل کرده و به آن نفوذ منطقه‌ای جدید می‌دهد.
بعثت و فرود آمدن جبرئیل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ