سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از انجام ارزیابی سیستم‌ها و فناوری‌های نوین در بخش حمل و نقل و مسکن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ارزیابی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زون‌های فرونشست استان انجام می‌شود، گفت: با پدیده فرونشست باید مقابله مهندسی و فنی شود.
درحالی که ارائه مجوز ارزیابی پتروشیمی بار‌ها مطرح شده است، نمایندگان پتروشیمی میانکاله حتی در نشستی که برای توجیه پروژه مخرب خود داشتند نیز از انجام این کار سر باز زدند و قاسم خلیل خلیلی؛ نماینده سهامدار پتروشیمی در پاسخ به خبرنگار که درخواست ارائه مجوز را داشت، گفت: مجوز در لپ‌تاپ من است و لپ‌تاپ را نیاورده است.
این تست که انجام آن زمان بسیار کمی می‌برد، شخصیت شما را با نگاهی به چیز‌های مورد علاقه تان و دلایلی که برای دوست داشتن آن‌ها دارید مورد ارزیابی قرار می‌دهد و شخصیت شما را با ۴ پرسش ساده می‌سنجد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در ارزیابی که برای انتخاب ملی‌پوشان انجام شد استدلال ما این است که شانس کسب مدال در مسابقات یونیورسیاد هستیم.
آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی در مرحله طراحی است و رونمایی و راه اندازی آن تا پایان سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات انجام می‌شود.
سنتز بیوفوتوکاتالیست نانوساختار و ارزیابی آن به منظور تجزیه میکروآلاینده آموکسی‌سیلین، عنوان طرحی است که در قالب رساله دکتری به انجام رسیده است.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی عملکرد مدیران خوزستان در دیدارهای مردمی انجام و با مشورتی که با استاندار صورت گرفت، در مرحله اول ۱۵ مدیر استان برکنار می‌شوند.
رییس بخش تحقیقات خاک و ارزیابی اراضی در موسسه تحقیقات خاک و آب گفت: مطالعات روی ۶۶ محصول زراعی و باغی در پهنه ۶.۵ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی انجام شد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: با توجه به وقوع زلزله اخیر در ترکیه، هموطنانی که قصد سفر به این کشور را دارند، پیش از انجام سفر از قطعیت در تأمین محل اقامت خود مطمئن شوند.
کروموتوباسیون کروموپرتوبیشن نیز نامیده می‌شود؛ از طریق این روش یک محلول رنگ آبی به عنوان بخشی از فرآیند وارد لوله‌های فالوپ می‌شود. این روش تعیین می‌کند که آیا انسدادی در لوله‌های فالوپ وجود دارد که مانع باردار شدن شود. در حالی که این آزمایش برای درک دلایل ناتوانی در باردار شدن انجام می‌شود، قبل از انجام این روش باید تحقیقات گسترده‌ای انجام دهید.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: با آغاز بکار تیم‌های ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه تهران ۵۲۲ ساختمان بازدیدشان انجام شد.
بر اساس اطلاعات ارزیابی زیست محیطی سد چمشیر، عملیات جبران پوشش گیاهی سد ناشی از عملیات پاک تراشی در قالب توسعه فضای سبز در مناطق دسترسی و همچنین تقویت پوشش لکه‌های بومی انجام شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
میرسلیم با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
چاک گرسلی نماینده جمهوریخواه آمریکا، پس از افزایش نگرانی های امنیتی درباره توئیتر از ایلان ماسک مالک جدید توئیتر خواسته برای حفاظت بهتر از داده های کابران یک ارزیابی تهدید امنیتی انجام دهد.
شهردار تهران از تشکیل کارگروهی به‌منظور ارزیابی اراضی مدارس تهران خبر داد و گفت: نظر به اینکه عمدتا مدارس تهران فرسوده هستند، مقرر شد بررسی‌های لازم پیرامون این موضوع انجام گیرد.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم ملی طی دو بازی تدارکاتی اخیرش، مدعی است شاگردان کی‌روش در جام جهانی نیز قادر به انجام کار بزرگی خواهند بود.
ریکاردو ساپینتو نیز به مانند کارلوس کی روش تصمیم گرفت تا عملکرد شاگردانش را از روی برجک نگهبانی مورد ارزیابی قرار دهد.
رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی مدیران باید به صورت دائم انجام شود تا موجب رشد و تعالی نظام اداری کشور شود.
مدیر ارزیابی سلامت بانکی بانک مرکزی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۶ بانک در ماه گذشته و تاکنون ۹ بانک و مؤسسه اعتباری، جریمه شدند و سپرده قانونی آنها افزایش یافت.
تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ