نشست «سیر تکامل قانون جهش تولید دانش بنیان» ۲۰ آذرماه با حضور متولیان حوزه پژوهش و فناوری در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
نشست سران سه قوه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه‌گانه قرار گرفت.
نشست استاندار تهران با سازمان‌های مردم نهاد
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیست و نهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به زودی برگزار خواهد شد.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با اصحاب رسانه آغاز شد.
امروز دوشنبه نشست سه‌جانبه میان رئیس جمهور مصر، شاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان با موضوع فلسطین در مصر برگزار می‌شود.
نشست خبری سخنگوی ستاد انتخابات کشور
نشست صمیمانه استاندار تهران با اصحاب رسانه
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
اتلتیکومادرید را میتوان الگویی برای جهش از سطح معمولی به سطح برتر در نظر گرفت که با نگاه کلی، سیر موفقیت این تیم مارا امیدوار میکند که برای پیشرفت حتما نیازی به هزینه های هنگفت نیست.
قیمه و قورمه نذری، عدس پلو‌های پرکشمش و زعفرانی، آش رشته و شله قلمکار و کلی غذا‌های رنگارنگ دیگر به‌جای خود، اما باید قبول کرد لذت خوردن یک عدسی گرم با گلپر و آب‌لیمو در کنار تکه‌ای نان بربری داغ آن‌هم پس‌از یک زیارت عاشورای دل‌چسب طعمی بی‌نظیر دارد. البته ناگفته نماند که این غذای مقوی قابلیت نشستن بر سر سفره ناهار و شام را هم دارد.
پخت نان در خانه می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این کار چندان سخت نیست و فقط نیاز به زمان برای به عمل آمدن یا ور آمدن خمیر دارد.
شاید به نظر برسد که بهترین راه برای جلوگیری از بدبو شدن دهان، کنار گذاشتن سیر و پیاز از رژیم غذایی است. با این حال، همیشه مقاومت در برابر وسوسه‌ی مصرف آن‌ها امکان‌پذیر نیست. به‌علاوه، به‌دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی دارند، عاقلانه نیست که از خوردن‌شان اجتناب کنیم.
مدرسه «جم» شد «ایران» و امروز هم «فردوسی». اما سیر تاریخی این مدرسه به این کوتاهی نیست. وقتی پا می‌گذاری داخل مجتمع فرهنگی آموزشی دخترانه «ایران» پیچیدگی تاریخ این مدرسه روشن‌تر می‌شود.
نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه ۹۰ آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود. در این بین نوع نگاه او همانند استادش اجرای احکام اسلامی بدون کوچکترین تقلیلی است و همین هم موجب می‌شود که از سخنانش نوعی بنیادگرایی برداشت شود
رئیس انجمن دوستی ایران و چین با بیان این که معادلات جهانی به سرعت در حال تغییر است و شاهد تغییر آرایش سیاسی حاکم بر جهان هستیم، گفت: روابط ایران و چین همواره سیر صعودی داشته و چین این ظرفیت را دارد که قدرت نخست اقتصادی جهان شده و جایگزین آمریکا شود.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
بازی نخست در جام جهانی برای همه ی تیم های حاضر تعیین کننده به نظر می رسد و در این بین تیم ملی فوتبال ایران سیر متفاوتی در سال های اخیر را تجربه کرده است.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ