پایگاه اینترنتی اینسایدر مانکی در یک بررسی، ۲۵ ارتش قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۲ شناسایی و رده‌بندی کرده است که در این رده‌بندی علاوه بر این‌که کلیت هزینه‌های نظامی آنها در نظر گرفته شده، با توجه به اتکای شدید جنگ های مدرن به نیروهای هوایی و دریایی، در معیارهای مشخص شده ۵۰ درصد هزینه نظامی، ۳۰ درصد تعداد کل جنگنده‌های نیروهای هوایی و ۲۰ درصد تعداد زیردریایی‌ها مورد توجه بوده‌اند. همچنین در این رتبه‌بندی، ایران در یازدهمین رتبه و قطر در آخرِ فهرست، یعنی جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
یازدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی با کسب دو مدال طلا دیگر برای تیم ایران پیگیری شد.
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی روسیه در مسکو با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.
یازدهمین استاندارد بین‌المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در حوزه فناوری نانو با عنوان «فناوری نانو – منسوجات حاوی نانومواد– خواص ابر آبگریز و ارزیابی دوام» منتشر شد.
آماده‌سازی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش برای یک تمرین تاکتیکی ۹۲ فروند هواپیمای جنگنده‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدایان حریم ولایت آماده شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
صادق بیت سیاح به مدال نقره مسابقه پرتاب نیزه در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.
فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا است.
با موافقت فدراسیون وزنه برداری غرب آسیا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری مردان غرب آسیا در ایران برگزار خواهد شد.
در پایان یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تثبیت نشان تجاری «خاویار سیاه خزری» مورد توافق قرار گرفت.
وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه دفاعی بلاروس که با شرکت بیش از ۳۰ کشور جهان برگزار شد، شرکت کرد.
یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.
صادرات چین به ایران در یازدهمین ماه سال جاری میلادی با رشد ۳۹ درصدی نسبت به ماه قبل از آن به ۹۳۵ میلیون دلار رسید.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2022 با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
یازدهمین دره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم های ملی کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به پایان رسید.
یازدهمین دره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم های ملی کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به پایان رسید.
روز نخست از یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو نوجوانان آسیا با کسب ۵ مدال طلا، دو نقره و دو برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
یازدهمین مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه و با حضور نمایندگان ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ