معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: روش‌های مشارکت مردم و نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، روش‌های مشارکت در پویش «شوق زیارت» را اعلام کرد.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: هواشناسی اعلام می‌کند دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر رخ خواهد داد، اما اگر هواشناسی رسما اعلام کند دما به ۵۰ درجه رسیده است، تعطیلی اعمال می‌شود.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به حمله پهپادی به شهر اتمی این کشور اعلام کرد: اوکراین در مسیر استفاده از روش‌های تروریسم هسته‌ای قرار گرفته است.
روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد: ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین از روش‌های جنگ تروریستی است؛ روسیه به این موضوع واکنش نشان می‌دهد.
مقامات ناسا در بیانیه‌ای اعلام کردند: با مشاهده‌ی سیاره سرخ در طول موج‌های فرابنفش، دانشمندان می‌توانند درکی از جو مریخ به دست آورند و ویژگی‌های سطح آن را به روش‌های قابل توجهی مشاهده کنند.
دفاتر خدمات سلامت در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۵ و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ الی ۱۱ فعال خواهند بود.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد. در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند جایگزین روش‌های قبلی برخورد با جرم کشف حجاب شد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: یکی از روش‌های آب شیرین کردن استفاده از راکتور‌های هسته‌ای است، اما برای آب با دوام از راکتور استفاده نمی‌کنند، چون نیروگاه‌ها در سال دو تا سه ماه از مدار برای تعویض سوخت و تعمیرات خارج می‌شود و یک شهر و منطقه را نمی‌توان به نیروگاه وابسته کرد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزاری امتحان مجاز نیست.
‌لاسجردی با توجه به اینکه فضای کلی خاورمیانه در حال حاضر به‌سمت آرامش، روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو‌های سیاسی حرکت می‌کند، معتقد است که نتانیاهو در تلاش است تا رفتاری خلاف جهت فضای عمومی منطقه در پیش بگیرد؛ مانند استفاده از سلاح و روش‌های قهر‌آمیز علیه همسایگان. او گفت: «لذا در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که حمله به کشور همسایه توسط رقبای نتانیاهو به‌عنوان عامل چالش با دولت او تلقی خواهد شد و حتی در منطقه نیز چالش‌ها و اعتراضاتی را علیه اسرائیل رقم می‌زند چنان‌که در حال حاضر نیز برخی کشور‌های همسایه مانند فلسطین، لبنان و جهان عرب در این حوزه اعلام موضع کرده‌اند.»
شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز‌های ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان دوستانه خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.
اگرچه زلزله ترکیه زلزله مهیبی بود، اما دلیل اصلی تلفات بالا عدم کیفیت کافی ساختمان‌ها اعلام شد. بزرگترین گواه این مدعی آن است که در کشوری مانند ژاپن که کیفیت بسیار بالای ساخت‌وساز، مصالح استاندارد و روش‌های مدرن ساخت‌وساز استفاده می‌شود زلزله‌هایی با بزرگی‌های بیشتر نیز با کمترین تلفات تحمل می‌شود.
در حالی که آذرماه امسال هیات دولت مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ و اعلام کرد: تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، روز گذشته خبری مبنی بر توقف مصوبه دولت رسانه‌ای شد که نشان داد پرمصرف ها، مشمول تخفیف گازی دولت شده اند.
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد به دلیل برگزاری کنکور سراسری در روز‌های پایانی هفته جاری، در داخل این دانشگاه محدودیت تردد وجود دارد.
روش‌های آگاهی از جزئیات واریز مرحله نخست سود سهام عدالت در سال جاری اعلام شد.
روش‌های آگاهی از جزئیات واریز مرحله نخست سود سهام عدالت در سال جاری اعلام شد.
فهرست کامل مواد، داروها و روش‌های ممنوعه در سال ۲۰۲۳ میلادی که مصداق بارز دوپینگ به شمار می‌رود، اعلام شد.
پلیس پایتخت اعلام کرد: «افرادی که در اغتشاشات اخیر خسارات دیده‌اند به مرکز پلیس پیشگیری مراجعه کنند.»
وزیر امور خارجه گفت: طرف آمریکایی بار‌ها حتی در این روز‌های اخیر به ما اعلام کرد که دارای اراده و حسن نیت لازم برای رسیدن به توافق هستیم و ما به آن‌ها گفتیم پس با واقع بینی اراده و حسن نیت خود را نشان دهید تا بتوانیم به نقطه توافق برسیم.
نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ انجام می‌گیرد و نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ