اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: یکی از روش‌های آب شیرین کردن استفاده از راکتور‌های هسته‌ای است، اما برای آب با دوام از راکتور استفاده نمی‌کنند، چون نیروگاه‌ها در سال دو تا سه ماه از مدار برای تعویض سوخت و تعمیرات خارج می‌شود و یک شهر و منطقه را نمی‌توان به نیروگاه وابسته کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
بنابر گزارش رسانه های محلی، طالبان نیروهای زیادی از قول اردوی الفاروق هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی جا مانده از ارتش آمریکا به مرز اسلام قلعه ارسال کرده است. منبع: ندای بلوچ
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با ردِ شایعه جا به جایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد وظیفه نمایندگان مجلس و رویه طبیعی بر تذکر و پیگیری مسائل مربوط به حوزه‌های مختلف است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت موافقت کردند.
به موجب اعلام وصول استیضاح فاطمی‌امین وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
یک نماینده مجلس گفت: به جد معتقدم هرجا که حساسیت مسئولین نسبت به موی دختران از پدیده‌های ارتشاء، اختلاس، زباله‌گردی، بی‌عدالتی و ربا که در بانک‌های ما بیداد می‌کند بیشتر می‌شود، حتما و حتما ما از آموزه‌های واقعی دین اسلام، امامین انقلاب و گفتمان عدالت فاصله گرفته‌ایم.
یک نماینده مجلس گفت: به جد معتقدم هرجا که حساسیت مسئولین نسبت به موی دختران از پدیده‌های ارتشاء، اختلاس، زباله‌گردی، بی‌عدالتی و ربا که در بانک‌های ما بیداد می‌کند بیشتر می‌شود، حتما و حتما ما از آموزه‌های واقعی دین اسلام، امامین انقلاب و گفتمان عدالت فاصله گرفته‌ایم.
در مجمل‌التواریخ درباره این بارو نوشته شده: «پسر منصور، مهدی به فرمان پدر آن جا رفت و دیوار شهر بفرمود کردن و به نام خود محمدیه نام کرد این جایگاه که اکنون ری زیرین است و شهر قدیم اول خراب گشت.» بهترین مسیر برای دسترسی و بازدید از این بارو قدیمی، بزرگراه شهید آوینی است.
ضمن اعلام نتیجه سی ونهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ (مورخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱)، به اطلاع می‌رساند حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعتراض روی چشم مسئولان جا دارد، اما در تجمعات نباید از سلاح استفاده شود و مبانی اسلام هم باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
اسلام احکام بسیاری دارد، چرا آن‌ها را قانون نکرده‌اند؟ از جمله چرا وجوب حجاب را در همه جا قانون نکردند، فقط در معابر و انظار عمومی جرم‌انگاری شده است، در حالی که حکم شرعی حجاب با هر ویژگی که دارد، در همه جا هست.
ماندم از جماعت انقلابی همیشه در صحنه که فکر می‌کنند لگد به ناجا و نظام نزنند از بقیه جا می‌مانند. الان مقصر این ماجرا کیست؟ اسلام که گفت حجاب؟ یا نظام که حکم اسلام را قانون کرد؟ یا ناجا که قانون را اجرا می‌کند؟ یا چی؟ الان هرکس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد مقصر نظام است؟ ناجاست؟
فاطمه هاشمی رفسنجانی نوشت: مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله که به جرم بدحجابی دستگیر و برای ارشاد و توجیه! به مقر پلیس انتقال داده شده بود، پشت درب‌های بسته و در میان بهت خانواده، دچار عارضه شد و به کما رفت! حقیقتاً، جا دارد در نظامی که ادعای حاکمیت اسلام را دارد، انسان از این غصّه، دق کند.
بانک مرکزی با اشاره به جزئیات شانزدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
نماینده مردم تهران وضعیت جمهوری اسلامی ایران در ماجرای ترور سلمان رشدی را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان، ترکیب نهایی این تیم برای اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی را اعلام کرد.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.
در رکورد گیری تیم ملی پیش از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، میر مصطفی جوادی به طور غیر رسمی رکورد دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری جهان را جا به جا کرد.
رسول معتمدی در رکورد گیری تیم ملی پیش از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، رکورد دوضرب و مجموع دسته 102 کیلوگرم جهان را جا به جا کرد.
توسعه زیست‌فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ