اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزاری امتحان مجاز نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور برای مصاف با الشارجه امارات در تبریز زیرنظر پاکو خمز سرمربی این تیم درحال برگزاری است.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال برگزار می‌کند.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
اصفهان- رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا کنون هفت امتحان نهایی به‌خوبی برگزار شده است و با مشکل خاصی در خصوص برگزاری امتحانات رو به رو نبودیم.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.
آموزش و پرورش اعلام کرد: برگزاری امتحان در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان مجاز نیست.
حسن روحانی در دیدار نوروزی با جمعی از وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ سال امتحان بزرگ برای جمهوری اسلامی است. می‌بینیم انتخابات درستی برگزار می‌شود یا سلیقه سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.
دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
این آزمون که ۲۴۷ کد رشته ذیل آن تعریف شده است، در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان و در یک نوبت در ۱۱۰ شهرستان مختلف کشور و ۱۵۷ حوزه امتحانی اصلی و ۵۵۷ حوزه امتحانی فرعی در حال برگزاری است.
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بعد از ظهر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج‌شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان به‌شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.
«محمدعلی زلفی‌گل» روز جمعه در گفت وگوی خبری در حاشیه برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها با بیان اینکه این قطعی اینترنت در اطراف حوزه‌های امتحانی برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و از این بابت پوزش می‌طلبم، تاکید کرد: این مصوبه شورای امنیت کشور بوده و قانونا باید اجرا می‌شد.
از بعدازظهر دیروز این پیامک برای گوشی‌های تلفن همراه با اپراتور‌های مختلف ارسال شد. مسوولان برگزاری آزمون سراسری مدعی هستند که اینترنت گوشی‌های تلفن همراه در مناطق برگزاری آزمون در ساعات صبح پنجشنبه و جمعه دچار اختلال و قطعی می‌شود در حالی که بسیاری از دریافت‌کنندگان پیامک هیچ حوزه آزمونی در محل سکونت ندارند.
یکی از خانم‌های دانشجوی علامه طباطبایی می‌گوید: شنبه امتحان دانشگاه داشتم، از ترس یخبندان جاده و اینکه به‌موقع برای امتحان حاضر نشوم، با هواپیما به تهران آمدم، اما همان شب اعلام کردند امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار نمی‌شود. من نزدیک به یک میلیون تومان هزینه بلیت دادم، حالا همسرم می‌گوید با این شرایط حق نداری برای امتحان دوباره به تهران برگردی.
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی هم از لغو امتحانات فردا شنبه ۲۴ دی ماه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: امتحان فردا شنبه ۲۴ دی ماه در روز سوم بهمن ماه برگزار می‎شود.
شفیقی معاون توسعه و منابع استانداری تهران گفت: فردا شنبه، هیچ مدرسه ای بجز پایه دوازدهم حق برگزاری امتحان را ندارد.
رئیس هیأت شطرنج شهرستان ملایر گفت: دوره آموزشی داوری درجه سه فدراسیون شطرنج کشور به میزبانی شهرستان ملایر از استان همدان تشکیل و امتحان نهایی آن برگزار شد.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
با وجود انتشار سوالات در فضای مجازی پس از آغاز امتحان؛ به دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان در جلسه امتحان، گوشی موبایل با خود به همراه برده بودند؛ شائبه تقلب در امتحانات ترمیم قوت گرفته است.
مهم‌ترین چالش در برپایی این مدل کنکور، دو نوبت بودن آن است: کسی که در دی‌ماه امتحان داده، در تیرماه هم شانس‌اش را امتحان می‌کند، دانش‌آموز در این شرایط بلاتکلیف است و نمی‌داند کدام آزمون را بهتر از سر گذرانده است. این‌ها پیچیدگی‌های آماری دارند. سازمان سنجش می‌گوید، درصد را در نظر می‌گیریم، اما ۷۰ درصد آزمون دی‌ماه با ۷۰ درصد آزمون تیرماه، یک ارزش دارد؟
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه برگزاری آزمون ترمیم معدل در 2 نوبت قطعی است، گفت:داوطلبان طبق دروس نظام جدید امتحان خواهند داد.
دومین مرحله یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در ۱۹ حوزه امتحانی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ