فهرست کامل مواد، داروها و روش‌های ممنوعه در سال ۲۰۲۳ میلادی که مصداق بارز دوپینگ به شمار می‌رود، اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
گمرک ایران در بخشنامه‌ای میزان قطعی عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام را ابلاغ کرد.
هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.
بارسلونا از زمانبندی بایرن در مورد فروشی بودن جاشوا کیمیش شگفت‌زده شده است.
فهرست ۲۳۹ مواد خام و نیمه خام مشمول عوارض صادراتی اعلام شد.
نتیجه اولین تست‌های بدنی از نیمار خوب و دلگرم کننده نبود و لوئیس انریکه بدون توجه به نام و اعتبار این ستاره برزیلی، قرار دادن او در فهرست مازاد را بررسی خواهد کرد.
آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان وابسته به سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش ماه آینده خود، یک شیرین‌کننده مصنوعی موسوم به «آسپارتام» را در فهرست مواد «احتمالا سرطان‌زا» قرار خواهد داد.
مدافع فیکس تیم ملی مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران نام ۶ بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کرد.
سازمان غذا و دارو صرفا برای 9 آلرژن اصلی تولیدکنندگان محصولات را ملزم به استفاده از برچسب آلرژی غذایی برای آگاهی بخشی مصرف کنندگان ساخته است. اگر آلرژی غذایی نادری دارید ممکن است لازم باشد به فهرست مواد تشکیل دهنده توجه بیش تری داشته باشید.
بالاخره صبر مدیران رئال به پایان رسید و فرلاند مندی در تابستان پیش رو یکی از گزینه‌های جدی فروش باشگاه خواهد بود.
وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواهان همکاری فوری دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای تعیین فهرست کالا‌های اساسی، دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و... شد.
وزارت صمت در نامه‌ای به گمرک، فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد را اعلام کرد.
هانسی فلیک نفرات مورد نظر خود را برای حضور در جام جهانی قطر اعلام کرد.
هیأت وزیران در مصوبه‌ای فهرست جدید عوارض صادراتی برای مواد خام و نیمه خام را تعیین و تصویب کرد.
هیأت وزیران فهرست مواد و محصولات معدنی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به‌صورت خام و نیمه‌خام را که مشمول معافیت مالیات بر درآمد حاصل از صادرات هستند، تعیین کرد.
هیأت وزیران فهرست مواد و محصولات معدنی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به‌صورت خام و نیمه‌خام را که مشمول معافیت مالیات بر درآمد حاصل از صادرات هستند، تعیین کرد.
بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بزرگ بانک‌هایی که در موعد قانونی اطلاعات آنان برای صحت‌سنجی به بانک مرکزی ارسال شد پس از بررسی نهایی به تفکیک هر بانک، به‌روز رسانی و منتشر شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بزرگ بانک‌هایی که در موعد قانونی اطلاعات آنان برای صحت‌سنجی به بانک مرکزی ارسال شد پس از بررسی نهایی به تفکیک هر بانک، به‌روز رسانی و منتشر شد.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
کارلوس کی‌روش جملات جالبی را در مورد فهرست خود به زبان آورد.
اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی در شرایطی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شده که وی در چهار سال گذشته ارتباطی با فوتبال ایران نداشته است!
مدافع گرجستانی پرسپولیس در اولین مصاحبه با "ورزش سه" در مورد حضور در پرسپولیس و همچنین زندگی در ایران، صحبت‌هایی جالبی را به زبان آورده است.
در ادامه تهدیدهای مقامات دولت چین، سخنگوی وزات خارجه این کشور تأکید کرد اگر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان برود، پکن قاطعانه پاسخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ