تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر مشخص شدند.
ترکیب تیم ملی فیتنس چلنج برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان مشخص شد.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.
سازمان لیگ دستورالعمل کامل نقل و انتقالات تابستانی را اعلام کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روز قدس را تشریح کرد.
براساس اعلام محققان دانشگاه هاروارد، تمامی افراد در تمامی گروه‌های سنی، به‌جز بیماران گوارشی با ممنوعیت‌های غذایی خاص، باید روزانه ۲ تا ۴ عدد میوه تازه فصل مصرف کنند. در میان بعضی از میوه‌ها، استفاده روزانه بعضی از آن‌ها بیشتر توصیه می‌شود، زیرا این میوه‌ها می‌توانند ریزمغذی‌های بیشتری در حجم مساوی با سایر میوه‌ها به بدن برسانند.
کمیسیون اروپا با اعلام این که ممنوعیت‌های جدیدی برای صادرات «فناوری‌های حساس، دومنظوره و پیشرفته‌ای» اعمال شده است که به توامندی‌های ارتش روسیه کمک می‌کند، افزود: این اقدام برای اولین بار، شامل هفت نهاد ایرانی می‌شود.
اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها
اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در آخر هفته
آلبرت بغوزیان، استاد دانشگاه و اقتصاددان گفت: زمانی که بودجه بر اساس درآمد‌های پیش‌بینی‌شده به تصویب می‌رسد به این معنی است که این اطمینان وجود دارد که این درآمد‌ها محقق می‌شوند و اگر می‌بینیم که در بخش درآمد‌های حاصل از گمرک این منابع به دست نیامده به دلیل احتمالاتی است که در سال گذشته از برخی لغو ممنوعیت‌ها داده می‌شد. حتی پیش‌بینی می‌شد آزادسازی واردات خودرو در نیمه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام گیرد و برای همین دلیل است که منابع حاصل از عوارض گمرک تنها ۳۲ درصد رقم مصوب ۶ ماهه اعلام شده است.
اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخرهفته جاده‌ها
اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم ۱۳ آبان در تهران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور ماه امسال توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های اعلامی خبر داد.
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اعلام برخی موضوع‌های ممنوعه در جشنواره امسال گفت: من در حوزه اخلاقی به خط قرمزهایی مقید هستم که ابایی هم ندارم بگویم مخالف آن جریان هستم، چون قرار نیست من‌ بخشی از یک موج باشم، بخصوص آنکه این جشنواره‌ها تمام می‌شوند و من قرار است جای دیگری پاسخگو باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ