قرب ها در بدن خود زهر تولید می کنند. دم ترسناک عقرب در واقع از ۵ بخش شکمی با یک دماغه ی رو به بالا و یک تکه پایانی با نوکی تیز به نام «تلسون» (telson) تشکیل شده است. زهر در قسمت تلسون ساخته می شود که در انتهای آن یک مجرای نوک تیز باریک مانند سوزن قرار دارد که به آن «نیش» (aculeus) گفته می شود و در واقع زهر از طریق این ابزار نوک تیز وارد بدن قربانی می گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
زردچوبه علائم بیماری‌های اضطرابی و افسردگی را کاهش می‌دهد.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
رسانه‌های مالزی اعلام کردند در پی سقوط یک جت شخصی در غرب این کشور، تمام سرنشینان آن کشته شدند.
بورس فردا در ۲۵ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
«تفاوت بین هزینه‌های واقعی زندگی و درآمد‌ها نه تنها منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، بلکه به افزایش نارضایتی‌های عمومی و اجتماعی نیز دامن می‌زند. شهروندان، در تلاشند با کمک شغل دوم از پس وضعیت تورم بر آمده و هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اما کارمندی که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به سرعت فرسوده و بیمار می‌شود و توانایی کار کردن خود را از دست می‌دهد.»
مطالعات ژنومی تطبیقی ۲۴۰ گونه منشاء و تکامل پستانداران و ویژگی‌ های خاص افراد را آشکار می سازد. واقعیت آن است که برخی از ویژگی‌های انسانی که ما برای آن ارزش زیادی قائل هستیم نتیجه یک حذف مولکولی هستند.
عباس زاده از رونمایی سند زنجیره ارزش خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تولید واقعی محصولات پتروشیمی امسال با افزایش ۱۰ میلیون تنی به ۸۰ میلیون تن خواهد رسید.
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.
بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
حسین امیرعبداللهیان ظهر روز سه‌شنبه ۲۴ ژانویه در سخنرانی خود در این نشست منطقه‌ای گفت: سه دهه از تلاش ۱۰ کشور برای همگرایی منطقه‌ای در این پهنه تاریخی و تمدنی گذشته و بسترهای ارزشمندی برای همکاری منطقه‌ای شکل گرفته است، هرچند کماکان فاصله قابل‌توجهی میان دستاوردها و ظرفیت‌‌‌های واقعی منطقه اکو به چشم می‌خورد.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به اینکه قیمت پیاز شکسته خواهد شد گفت: قیمت واقعی پیاز کیلویی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
با این حال، هنوز سرعت‌های خاصی وجود دارد که رسیدن به آن‌ها برای ما ممکن نیست (هنوز). از گونه‌هایی در جهان طبیعت صحبت می‌کنیم که می‌توانند به معنای واقعی کلمه به خاطر سرعت شگفت انگیزشان ما را مبهوت کنند.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۰ پروژه ملی اجرایی می‌شود تا صنعت زیست دریا به جایگاه و نقش واقعی خود در تولید ناخالص ملی یک گام نزدیک‌تر شود.
رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به کاهش ۳۰ درصدی درآمد سرانه هر ایرانی و زیر خط فقر بودن ۱۰ میلیون نفر، گفت که عدم تدوین واقعی و درست برنامه هفتم، فرصت بازیابی اقتصاد را از بین می‌برد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه «مجلس تا جایی که امکان دارد با دولت راه می‌آید ولی واقعیت این است که دولت با مجلس راه نمی‌آید و نمایندگان مجلس را نزد ملت به چالش می‌کشد»، عنوان کرد: نمایندگان همین دوره مجلس در یکسال پایانی دولت یازدهم بیش از ۱۰ کارت زرد به وزرای دولت روحانی دادند، اما همین نمایندگان به دولت فعلی به ندرت کارت زرد داده است که تعداد از عدد ۳ تجاوز نمی‌کند.
نائب رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو میزان تقاضا برای خرید دارو را ۱۰ درصد کاهشی دانست و گفت: در ایران مصرف واقعی در برخی گروه‌های دارویی مانند فشارخون و بیماری‌های قلبی پایین است و این آمار نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران هنوز تشخیص درست را دریافت نکرده‌اند.
همین فولاد مبارکه، زمانی که به بهره‌برداری رسید مدیرعاملش مصاحبه‌ای با روزنامه همشهری کرد و گفت که برای احداث فولاد مبارکه ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی شده است. همان زمان مدیر یک شرکت موفق بخش خصوصی در مصاحبه‌ای گفت که این شرکت بیش از نیم‌میلیارد دلار، ارزش واقعی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ