نائب رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو میزان تقاضا برای خرید دارو را ۱۰ درصد کاهشی دانست و گفت: در ایران مصرف واقعی در برخی گروه‌های دارویی مانند فشارخون و بیماری‌های قلبی پایین است و این آمار نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران هنوز تشخیص درست را دریافت نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، افزایش دمای تهران تا روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ادامه دارد.
انتقاد از عملکرد برخی نمایندگانی که جز منافع جناحی و دریافت رانت شخصی چیزی در کارنامه فعالیت سه سال اخیر خود ندارد، همچنان ادامه‌دار است و چهره‌های شاخص اصولگرا با نتیجه سیاست رقابتی که به انتخاب چنین افرادی ختم شده، منتقد هستند؛ بنابراین باید تأکید داشت که حضور نامزد‌هایی از همه احزاب و جریان‌های سیاسی در کنار ایجاد فضای رقابتی و امید به افزایش مشارکت یک کارکرد مهم دیگر هم دارد و آن انتخاب اصلح است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد تا آخر هفته دما به طور تدریجی رو به افزایش خواهد بود؛ وزش باد شدید به همراه گرد و غبار در غرب، جنوب البرز و نواحی غربی خواهد بود.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
داده‌ها نشان می‌دهد که خطر ابتلا به میوکاردیت و پریکاردیت – به‌ترتیب التهاب عضله و غشاء قلب- پس از دومین دوز واکسن mRNA در بین مردان ۱۲ تا ۳۹ ساله افزایش می‌یابد که در اواخر نوجوانی و ۲۰ سالگی بیشتر تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. این وضعیت همچنین می‌تواند پس از ابتلا به کووید و سایر بیماری‌ها رخ دهد و در این موارد شدیدتر می‌شود و FDA و CDC می‌گویند که مزایای واکسیناسیون بیشتر از خطرات آن است.
برودت و سرمای حاکم بر کشور ادامه دار است و پیش بینی‌هایی مبنی بر کاهش دما وجود دارد.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از غرب به کشور وارد می‌شود که مناطقی از غرب، شمال‌غرب، جنوب‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های قزوین، البرز و تهران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
بررسی نرخ خوراک پتروشیمی ها نشان می دهد حاشیه سود این شرکت ها با فرمول جدید نرخ خوراک در سال ۱۴۰۱ حتی با افزایش مواجه شده است.
اگرچه نرخ تورم در آمریکا طی هفته‌های اخیر کمی کاهش یافته، اما همچنان شاهد بالا رفتن قیمت‌ها در این کشور هستیم.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۶۲۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۳۵۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس تهران در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر رشد کرد و طی روز چهارشنبه ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و شاخص هم‌وزن نیز بازدهی مثبت ۰.۱۹ درصدی را به ثبت رساند تا روند صعودی بازار تداوم یابد. آیا امروز شنبه ۱۴ آبان ماه نیز این روند ادامه دار است؟
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس امروز/ رشد بازار سرمایه ادامه‌دار خواهد بود؟، تحلیل زاگرس امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | زاگرس صعودی می شود؟، اخبار مهم کدال چیست؟، اخباری که می تواند بر روند بورس تاثیر بگذارد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، دلیل توقف نماد سپرده چیست؟، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست به روند صعودی چندروز گذشته خود ادامه دهد و شاخص کل بورس در نهایت با یک افزایش ۰.۴۷ درصدی به کار خود پایان دهد. اما بازار بورس شنبه چه خواهد شد؟ آیا این روند مثبت و متعادل ادامه دار خواهد بود؟
مصاحبه های پرتعداد و ادامه دار مسئولان باشگاه استقلال در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری، نگرانی حریفان این تیم برای دیدارهای آینده و قضاوت «عکس» را افزایش داده است.
در معاملات هفته گذشته انس جهانی که تا ساعت ۱۲ جمعه ۱۵ مهر ادامه داشت، انس با صعود ۲.۶ درصدی نسبت به هفته قبل مواجه شده و از ۱۶۶۲ دلار به ۱۷۰۶ دلار پایان معاملات جمعه رسید.
بر اساس اعلام بانک مرکزی اجاره بهای مسکن در مرداد امسال نسبت به مرداد سال گذشته رشد ۴۵ درصدی داشته است.
قیمت نفت به دلیل تمایل اوپک پلاس در خصوص کاهش تولید کمی افزایش یافت ولی وضعیت بد اقتصاد جهانی موجب شد تا این افزایش قیمت ادامه دار نباشد.
کیک گیلاس یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه گیلاس در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد؛ همچنین دارای بافت نرم و سبکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ