همین فولاد مبارکه، زمانی که به بهره‌برداری رسید مدیرعاملش مصاحبه‌ای با روزنامه همشهری کرد و گفت که برای احداث فولاد مبارکه ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی شده است. همان زمان مدیر یک شرکت موفق بخش خصوصی در مصاحبه‌ای گفت که این شرکت بیش از نیم‌میلیارد دلار، ارزش واقعی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیاده‌سازی اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و ارائه سرویس‌های پهن باند و به‌طور کلی بخش عمده‌ای از تحول دیجیتال بر بستر ۵ G صورت می‌گیرد و همین موضوع اهمیت پرداختن به آن در ابعاد مختلف فنی، مقررات‌گذاری و تجاری را نشان می‌دهد.
گرمسار - تصاویری از کل و بزهای چشمه بزی سیاهکوه در پارک ملی کویر منتشر شده که نشان می دهد حیات وحش در وضعیت خوبی به سر می برد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ورود دستگاه قضایی به ماجرای فوت کارگر کارخانه فولاد شاهرود خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی فوت یک کارگر در شرکت فولاد شاهرود، دستور بررسی فوری حادثه را برای مسئولان قضایی این شهرستان صادر کرد.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام فاش کرده است که بخاطر هم وطنش نواک جوکوویچ حاضر است با هر کسی، حتی کل تیمش درگیر شود.
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
کاپیتان با تجربه قطری ها در آستانه یک افتخار بزرگ قرار دارد.
سرپرست وزارت صمت با اشاره به ورود جدی این وزارتخانه و ادارات کل استانی آن به مباحث در ثبت سفارش‌ها و تقاضای واردات، گفت: فرآیند تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد را مدیریت و شفاف می‌کنیم.
ذبیح‌الله خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تایید وقوع سوءاستفاده در فولاد مبارکه خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، سازمان بازرسی در این خصوص ورود کرده و پرونده‌ای تشکیل شده بود که پیشتر در مرجع قضایی بود و اکنون در پرونده اخیر، ادغام شده است.
امروز افزایش عرضه در نمادهای شاخص ساز به ویژه نمادهای فولاد، شستا، شتران، شبندر و کگل مشهود بود.
با اجرای سازوکار جدید و کنترل قیمت محصولات فولادی از جمله ورق می‌توان انتظار داشت قیمت محصولاتی مانند لوازم خانگی و خودرو تحت کنترل قرار گیرد و همچنین با کنترل قیمت میلگرد، تیرآهن و ... قیمت محصولات مورد نیاز ساختمان سازی نیز تحت کنترل قرار می‌گیرد و در نهایت کل محصولات زنجیره فولاد از نوسانات ارزی مصون خواهد ماند.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۵۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
رضا مهاجری پس از شکست برابر فولاد، انتقادات تندی را نسبت به مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مطرح کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان در مورد فوت مشکوک فردی به نام فواد محمدی در ناآرامی‌های شهرستان کامیاران اظهار کرد: بنابر تحقیقات اولیه صورت گرفته، این شخص در جریان اغتشاشات روز ۲۴ آبان ماه و از فاصله ۲۰ متری با گلوله جنگی کشته شده است.
مربی نساجی مازندران در خصوص صحنه های داوری دیدار با فولاد خوزستان توضیحاتی ارائه می دهد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بخشی از دلایل ریزش بازار به عدم نفع در شش الی هفت ماه گذشته باز می‌گردد، زیرا در آن زمان در اوج قیمت‌های کامودیتی‌ها می‌توانست صادرات صورت پذیرد، اما به دلیل اشتباه نابخشودنی وزیر صمت در عوارض صادراتی باعث شد که نزدیک به سه میلیون تن مقادیر فولادی در انبار‌های فولادسازان انباشته شود.
محمدمهدی جمشیدیان گفت: کاهش قیمت‌های جهانی از رویدادهای منفی اقتصادی بوده که سودآوری شرکت‌های بورسی را تحت تاثیر قرار داده است. به طور مثال، میانگین قیمت محصولات فولادی شرکت‌های بورسی از بهار امسال افت ۳۰ درصدی داشته و میانگین قیمت محصولات پتروشیمی نیز تقریبا ۱۱ درصد کاهش داشته است.
دادستان کل کشور گفت: مجلس هنوز گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را ارسال نکرده و این در حالی است که دو بار مکتوب و پنج بار تلفنی موضوع را پیگیری کردیم.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیأت رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضائیه ارسال شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضاییه ارسال شود.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: سیل، گل‌آلودگی آب و تراکم ماهی در مزارع میزان تلفات ماهیان در سیل اخیر را تشدید کرد.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ