به گفته یک منبع آگاه، وزارت بازرگانی آمریکا در مراحل اولیه یک شکایت آنتی تراست احتمالی علیه اپل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
وزارت امورخارجه، وزارت بازرگانی، وزارت دادگستری و خزانه‌داری آمریکا به‌طور مشترک یک بیانیه به اصطلاح توصیه‌ای خطاب به جامعه بین‌الملل، بخش خصوصی و مردم منتشر کردند و در آن نسبت به خرید، توسعه و تکثیر هواپیما‌های بدون سرنشین ایران هشدار دادند.
وزارت دادگستری آمریکا شرکت دی. ای. اس اینترنشنال مستقر در تایوان و شرکت صنایع سولتک مستقر در برونئی به جرائم خود در زمینه تلاش برای فریب واشنگتن و نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین‌المللی (IEEPA) و مقررات مربوط به تحریم‌ها و مبادلات ایران (ITSR) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هر یک از این دو شرکت به پرداخت ۸۳ هزار و ۷۹۸ دلار محکوم شده‌اند. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، این رقم سه برابر ارزش کالا‌هایی است که این شرکت‌ها به ایران صادر کرده‌اند.
۹ ایالت آمریکا از جمله میشیگان و نبراسکا به شکایت وزارت دادگستری این کشور از گوگل پیوسته اند که طبق آن شرکت مذکور قوانین آنتی تراست را زیرپا گذاشته است.
دادستان کل آمریکا روز جمعه به وقت محلی با تکرار اتهام زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و در هراس از نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: آمریکا عملیات بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای قاچاق سلاح جنگی به یک گروه شبه نظامی در یمن را مختل کرده است.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص رای دیوان بین المللی دادگستری بیانیه ای صادر کرد.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که استدلال دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا مبنی بر اینکه وی از مصونیت مطلق از دعاوی مدنی در رابطه با حمله به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برخوردار است را نمی‌پذیرد.
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده گوگل مجموعه محاورات داخل شرکتی رااز بین برده و از قاضی دادگاه خواست به عنوان بخشی از تحقیق آنتی تراست از کسب وکار جستجوی اینترنتی این شرکت، آن را تحریم کند.
آگهی دهندگان و وب سایت‌های انتشار اخبار گله دارند که اپل درباره شیوه استفاده از درآمد‌های تبلیغاتی به خصوص سهم ناشران و همچنین شرکت از آن شفاف نبوده است.
به گفته منابع آگاه، وزارت دادگستری آمریکا تصمیم دارد در خصوص سلطه گوگل بر بازار تبلیغات دیجیتال از این شرکت شکایت کند.
در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست‌ها معرفی می‌کند!
وزارت دادگستری آمریکا یک تاجر و شهروند کره شمالی را به بهانه پولشویی به ۴۵ ماه زندان محکوم کرد.
وزارت دادگستری ایالات متحده مشغول بررسی دستورالعمل های جدیدی برای شرکت ها در مورد استفاده کارکنان از اپلیکیشن های پیام رسان و دستگاه های شخصی است.
وزارت دادگستری آمریکا امروز در بیانیه ای مردی در ایالت آلاباما را به دور زدن تحریم‌ ها علیه ایران متهم کرد.
وزارت دادگستری آمریکا به محمد بن سلمان در پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مصونیت داد و نامزد خاشقجی این تصمیم آمریکا را «جان سپردن دوباره خاشقجی» توصیف کرد.
وزارت دادگستری آمریکا به محمد بن سلمان در پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی مصونیت داد و نامزد خاشقجی این تصمیم آمریکا را جان سپردن دوباره خاشقجی توصیف کرد.
وزارت دادگستری آمریکا و گوگل به توافقی درباره دسترسی به داده های کاربران در نتیجه ارائه حکم و مجوز دولتی دست یافته است.
در ادامه افزایش تنش بین پکن و و اشنگتن، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد ۱۳ شهروند چینی را به اتهامات امنیتی متهم کرده است.
براساس اسناد دادگاه مقامات وزارت دادگستری آمریکا خواستار آن شده اند تا ماه آینده در بحث شفاهی مربوط به درخواست تجدیدنظر رای دادگاه اپیک گیمز (خالق بازی Fortnite) علیه اپل شرکت کنند.
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا تلفن‌های همراه بوریس اپشتین، مشاور دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) و مایک رومن، استراتژیست کارزار انتخاباتی وی را به عنوان مدارک پرونده ضبط کرده است.
بروس راینهارت قاضی آمریکا گفت: به رغم مخالفت وزارت دادگستری، به نظر او بخش‌هایی از این اسناد و مدارک قابلیت انتشار دارند و به وزارت دادگستری دستور داد بخشی ویرایش شده از آن‌ها را تا پنجشنبه آینده منتشر کند، هر چند به دادستان‌ها در صورت مخالفت با پیشنهاد او، فرصت تجدیدنظرخواهی داده خواهد شد.
عصر چهارشنبه وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد یک تبعه ایران که عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را به تلاش برای ترور «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.
وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ادعایی، یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.
طبق گزارشی جدید احتمالاً گوگل به زودی با دومین شکایت آنتی تراست از سوی وزارت دادگستری آمریکا روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ