۹ ایالت آمریکا از جمله میشیگان و نبراسکا به شکایت وزارت دادگستری این کشور از گوگل پیوسته اند که طبق آن شرکت مذکور قوانین آنتی تراست را زیرپا گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار فولاد و صنعت نفت اتفاق عجیبی رخ داد که باعث شد گل دوم آبادانی ها رد شده و بازی به جنجال کشیده شود.
اصالت آبگوشت سنتی بزباش را به استان‌های همدان و خراسان نسبت می‌دهند و این آبگوشت با طعم و عطر بینظیری که دارد پای ثابت سفره شما می‌شود.
رئیس موزه پول از رصد، بررسی و هوادهی آثار موزه‌ای خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و مراقبت از آثار؛ پایش محیطی منسوجات و بافته های موزه‌های پول، هنر جهان و هنر اسلامی را آغاز کردیم.
رسانه‌‌‌های ژاپنی روز جمعه گزارش دادند که توکیو روز یکشنبه میزبان حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران خواهد بود.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
محققان یک شرکت دانش بنیان با طراحی یک اپلیکیشن موفق شدند احتمال ابتلای افراد بـه بیماری های غیر واگیر را کاهش دهند و باعث تغییر مثبت در سبک زندگی شوند.
مدیرعامل اوبر تأیید کرده است که این شرکت مشغول توسعه یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی برای اپلیکیشن خود است.
باشگاه پاریسی به دنبال شکایت از رئال به فیفا است.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
پهپاد‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی روز چهارشنبه در جریان سفر رییس جمهور و هیات همراه به کنیا با حضور سیدابراهیم رئیسی در مرکز نوآوری و فناوری ایران در نایروبی باهدف بازاریابی برای محصولات دانش بنیان ایرانی رونمایی شد.
مستند جدید نتفلیکس نشان می‌دهد که نیروهای نظامی سرتاسر جهان برای تولید سلاح‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی رقابت می‌کنند.
دو بازیکن عراقی در آستانه پیوستن به تیم‌هایی در لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
این گفته خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده‌اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال ۱۳۳۸ پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده ۲۴۷ سال قبل به استقلال رسیده است و ۶۴ طبعا از ۲۴۷ کمتر است.
پلیس در ایالت گانسو واقع در شمال غربی چین مردی به نام «هونگ» را دستگیر کرده و مدعی است وی اخبار جعلی در خصوص تصادف قطاری ساخته که به کشته شدن ۹ نفر منجر شده است.
به گفته سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) حدود یک‌سوم کل مواد غذایی تولید شده هر ساله از بین می‌رود یا هدر می‌شود. ضایعات جهانی مواد غذایی در سال ۲۰۱۷ تقریبا همان مقدار دی‌اکسید کربنی تولید کرد که مجموع انتشار گاز‌های گلخانه‌ای ایالات متحده و اتحادیه اروپا بود.
استفاده از خودرو‌های زرهی AVLB بر پایه M۶۰ در دهه ۱۹۸۰ توسط نیرو‌های تفنگدار ویژه آغاز شد، اما طراحی پایه این خودرو بسیار قدیمی‌تر است. ارتش ایالات متحده اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که از این طراحی استفاده کرد. اولین نمونه این خودرو زرهی که بر اساس تانک M۶۰ ساخته شده بود در سال ۱۹۵۷ وارد سرویس شد.
کار به جایی رسید که دو دختر ۱۲ و ۹ ساله ام را با خودش به بیرون از منزل می‌برد و آن‌ها را مجبور می‌کرد در سر چهارراه‌ها از رانندگان پشت چراغ قرمز گدایی کنند.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در حین بازدید از جنگل حرا در بالی دچار لغزش شد.
۹ آبان ۱۴۰۱ تعلیق معاملات نماد استقلال تمدید شد و استقلال فعلا تا نیمه آبان ماه تعلیق است. خبر‌ها حکایت از آن دارد که پای ۱۵۶ میلیارد تومان پول در میان است!
رئیس مرکز تحقیقات خلیج فارس معتقد است: حمایت امنیتی و نظامی ایالات متحده از ریاض همیشه - و هنوز هم - کاملاً بر پایه منافع بوده و هرگز مانند حمایت ایالات متحده از تل آویو رایگان نبوده است.
جف دیویس از مقام‌های «پارک ایالتی دره دایناسورها» تگزاس گفت: ردپا‌ها در مسیری حدودا ۳۵ متری روی زمین نقش بسته است. تخمین زده می‌شود که در حدود ۱۴۰ رد پا از این یک دایناسور به جا مانده باشد که حالا حدود ۶۰ تای آن‌ها اکنون پیداست.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ