طبق گزارشی جدید احتمالاً گوگل به زودی با دومین شکایت آنتی تراست از سوی وزارت دادگستری آمریکا روبرو خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار سابق ناصر الخلیفی شکایت جدیدی را علیه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ترتیب داده است.
مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال ضمن فسخ قرارداد خود با این باشگاه تهدید به شکایت کرده است.
مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال ضمن فسخ قرارداد خود با این باشگاه تهدید به شکایت کرده است.
باشگاه استقلال در تلاش برای تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو است تا شکایت جدیدی علیه این باشگاه در شورای حل اختلاف فیفا شکل نگیرد.
جهانگیری گفت: از قافله توسعه عقب افتاده ایم. در شرایطی که کشور‌ها در حوزه IT و ICT در حال پیگیری توسعه بودند، ما در این حوزه‌ها درگیر کم و زیاد کردن سرعت اینترنت و فیلترینگ شدیم. اکنون سرعت تحولات این عرصه به حدی شده است که کشور‌ها با عبور از همان حوزه‌هایی که ما هنوز درگیر اصلش هستیم، در حال بهره‌گیری از نسل جدید از فناوری‌ها هستند.
یکی از مدیران سابق بارسا که نامش فاش نشده ولی دادستانی از او هم شکایت کرده، در مورد افشاگری جدید علیه بارسا توضیح داد.
شورای عالی ورزش اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی جداگانه علیه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا ارائه دهد.
باشگاه پرسپولیس در ۱۰ روز آینده از مهاجم هلندی سابق خود شکایت خواهد کرد.
باشگاه نفت مسجدسلیمان با یک شکایت جدید مالی مواجه شد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، اعلام کرده که این سازمان قصد دارد علیه بارسا و به دلیل تلاش برای ثبت قرارداد جدید گاوی تلاش کند.
باشگاه استقلال این بار با صدور اطلاعیه جدیدی، به حواشی دیدار با مس کرمان واکنش نشان داد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی این تیم با فولام می‌گوید خریدهای بزرگ زمستانی برای تیمش هیجان‌انگیز است ولی کادر فنی را با چالشی جدید هم مواجه خواهد کرد.
بررسی سوابق عامل حمله قتل مسلحانه یکی از کارکنان سفارت آذربایجان حاکی از این است که متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است.
در موقعیتی که شوروی با شکایت آلمان نازی و فتح برلین پیروز اول جنگ جهانی دوم و ابرقدرت دنیای جدید محسوب می‌شود، ایران به‌عنوان کشوری که تحت اشغال نیرو‌های متفقین بود ابزار‌های کمی برای ایستادگی مقابل شوروی داشت، با این وجود توانست با یک مقاومت تاریخی و مردمی و مخالفت همه نیرو‌های سیاسی داخلی و دیپلماسی قوی از تمامیت ارضی خود دفاع و شوروی را وادار به ترک خاک خود کند.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر که خود را یک طرفدار مطلق آزادی بیان می داند اکنون تهدید کرده علیه کارمندانی که اطلاعات را به رسانه ها فاش می کنند، شکایت خواهد کرد.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
دو شرکت مچ گروپ و اپیک گیمز اتهامات جدیدی علیه گوگل را به پرونده شکایت خود اضافه کرده و مدعی هستند این شرکت به توسعه دهندگان اپ رشوه می دهد تا فروشگاه های اپ خود را نسازند.
مدیران پرسپولیس که پیش‌بینی این جنجال‌ها را می‌کردند، قبل از عقد قرارداد با اسدبیگی، از مسئولان سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت استعلام‌های لازم را گرفتند و سپس قرارداد با هافبک جدید تیمشان را نهایی و رسانه‌ای کردند
برانکو و کادر فنی‌اش از اواخر لیگ سیزدهم تا پایان لیگ هجدهم در پرسپولیس بودند و طبق قرارداد باشگاه موظف به پرداخت مالیات آن‌ها بود، اما ...
باشگاه ذوب آهن در نظر دارد تا در صورت استفاده پرسپولیس از سینا اسدبیگی، دوباره شکایتی جدید را تنظیم کند.
حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ