وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ادعایی، یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
وزارت خارجه سوریه به شدت به پرسه زنی هیئتی از وزارت خارجه فرانسه به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه به شدت به پرسه زنی هیئتی از وزارت خارجه فرانسه به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن، جدیدترین بازیکنی است که لیگ عربستان قصد دارد برای جذبش اقدام کند.
روند اعدام‌ها در عربستان اثبات کننده این نکته است که حکام سعودی همچنان فعالیت مخالفان سیاسی یا فعالان انقلابی را به عنوان «خط قرمز» دانسته و به شدیدترین شکل ممکن به آن واکنش نشان می‌دهند.
روند اعدام‌ها در عربستان اثبات کننده این نکته است که حکام سعودی همچنان فعالیت مخالفان سیاسی یا فعالان انقلابی را به عنوان «خط قرمز» دانسته و به شدیدترین شکل ممکن به آن واکنش نشان می‌دهند.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
مادامی که انتشار اطلاعات شکل جدی‌تری به خود نگیرد، نمی‌توان انتظار داشت اولین گام در جهت سیاستگذاری پولی جدید، یعنی اعتماد به سیاستگذار محقق شود. در واقع این اقدام این سیگنال منفی را مخابره می‌کند که اوضاع چنان است که سیاستگذار برای جلوگیری از رفتار‌های هیجانی توامان، از انتشار اطلاعات سر باز می‌زند. طبیعی است که چنین برداشتی خود مولد تشنج در بازار است.
کاخ سفید یک استراتژی امنیت سایبری جدید طراحی کرده است. این جدیدترین اقدام دولت برای قدرتمندتر کردن دفاع سایبری خود در مقابل افزایش جرایم دیجیتالی و هکری است.
کشور اردن بزرگترین نیروگاه خورشیدی خود را با ظرفیت تولید ۲۰۰ مگاوات راه‌اندازی کرد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام ضد فلسطینی خود بر لزوم تسریع در روند تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی تاکید کرد.
مسکو با گسترش تحریم ها علیه آمریکا، در جدیدترین اقدام ورود ۷۷ آمریکایی به روسیه را ممنوع کرد.
تپسی در جدیدترین اقدام توسعه‌ای خود، از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ارتباط با آخرین وضعیت متهمان این پرونده اظهار کرد: اتهامات وارده به همه متهمان پرونده، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است. ۴ تن از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و ۳ تن دیگر هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
پاریس در این بیانیه اعلام کرد: «فرانسه به شدیدترین لحن اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی را محکوم می‌کند». وزارت خارجه فرانسه سپس با مقام‌های انگلیسی که از اعدام جاسوسشان ابراز ناراحتی کرده‌اند، اعلام «همبستگی کامل» کرد.
کره جنوبی روز جمعه اقداماتی را برای محدود کردن مسافران  چینی از جمله محدودیت‌های ویزا، الزامات آزمایش و محدود کردن پروازها  انجام داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی به جدیدترین اقدام قاهره علیه تل آویو اشاره کردند.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
باشگاه پورتو دوباره از مهدی طارمی، ستاره ایرانی این باشگاه حمایت کرده است.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
در جدیدترین مورد از کلاهبرداری‌های پیامکی که در چند روز اخیر خبرساز شده، پیامکی به دست بعضی از افراد رسیده که یارانه‌تان قطع شد و برای اعتراض باید، اطلاعات‌تان را در یک لینک ثبت کنید تا بررسی شود. در این روش از کلاهبرداری مجرمان سایبری با ارسال پیامک قطعی یارانه و درخواست ثبت اطلاعات بانکی، این اطلاعات را به سرقت می‌برند و به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ