یاسوج- وزیر کشور گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان مارگون اختصاص داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
جنگ عضله در اردبیل| بشیری: ۶میلیارد جایزه نقدی می‌دهیم
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت ۱۷ هزار و ۶۹۹میلیارد تومان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.
استقلال ۶۴میلیارد بیشتر از پرسپولیس خرج کرد
اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از وصول مطالبات داروخانه‌های تهران از تامین اجتماعی در اجرای طرح دارویاب به میزان ۶۳۰ میلیارد تومان خبر داد.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اجرای ۱۰۷ پروژه درمانی، ورزشی، فرهنگی و ویژه با سرمایه گذاری یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومانی در سطح کشور توسط سازمان خبر داد.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه نوسازی مدارس شهرستان در اولویت قرار دارد، گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس گرمسار در نظر گرفته شده است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در پی سفر رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به منطقه آبادان و خرمشهر ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان تصویب شد.
کدام تیم ایرانی لیگ امسال ۶۰۰میلیارد خرج کرده؟!
فدراسیون با ۶۷میلیارد در حساب تحویل تاج شد
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه اعتباری برای فنس کشی محدوده عبور یوز به شاهرود داده نشده است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی محدوده عبور یوز نیاز است.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ