اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری طرح نیروگاه‌های گازی شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر عملیات شمع‌ریزی بخش گاز و بخار این پروژه ۴۸۴ مگاواتی به صورت همزمان آغاز شده است.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی به 3171 نفر، در یک هفته گذشته، خبر داد.
تجارت خارجی کشور در ۸ ماه امسال به ۶۹ میلیارد و ۴۸۴ میلوین دلار رسید که سهم صادرات ۳۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار و سهم واردات ۳۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون دلار رسیده است.
بر اساس اعلام شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ۴۸۴ زمین لرزه در آبان ماه به ثبت رسید.
مدیر گروه بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت:حدود ۱۵۰ شهرستان در کشور با بیماری سالک مواجه هستند و بر اساس آمار سال ۱۴۰۰ تعداد موارد شناسایی شده ابتلا به این بیماری در استان‌های فارس چهار هزار و ۵۵۵، اصفهان سه هزار و ۵۶۸، خوزستان یک هزار و ۴۸۴، خراسان رضوی یک هزار و ۲۷۴ و سمنان ۵۷۹ مورد بوده است.
فصل اول (کلیات) از بخش پنجم قانون آیین دادرسی کیفری از مواد ۴۸۴ تا ۵۱۲ به موضوع «اجرای احکام کیفری و اقدامات تامینی و تربیتی» پرداخته است.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۴۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
دبیرکل کانون صرافان ایران با اشاره به کاهش نرخ توافقی دلار به ۳۰۳۰۰ تومان، گفت: سیر نزولی قیمت ارز هفته آینده هم ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ