معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نیازمند ساختاری برای کاهش مخاطرات طبیعی در مدهای حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی هستیم و باید ردیف بودجه به این امر اختصاص یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان هواشناسی برای آسایش مردم و کاهش آسیب پذیری از مخاطرات جوی برنامه هایی دارد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان از بعد از ظهر سه‌شنبه تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و گردوخاک تا اواسط هفته آینده پدیده غالب استان است که در مناطق مرکزی کاهش کیفیت هوا را بدنبال خواهد داشت.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد و گفت: رگبار پراکنده گاهی رعد و برق در برخی از استانها پیش بینی می شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و کاهش دما در دو استان، رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و نفوذ جریانات خنک شمالی از غرب استان‌های ساحلی شمال کشور خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران وکاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی، توصیه‌های مهمی برای مقابله با خسارت‌ها به کشاورزان ارائه کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش رگبارهای بهاری در سراسر این استان فردا جمعه پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته و احتمال تنش دمایی برای محصولات کشاورزی خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مدیریت وبرنامه‌ریزی شهری گفت: بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده به گونه‌ای تدوین شده تاجلوی مخاطرات طبیعی از جمله زلزله و خطرات آن گرفته شود و آثار آن به حداقل کاهش پیدا کند
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده و کاهش دما در نقاطی از کشور بویژه در نوار شمالی خبر داد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) باید کاهش مخاطرات استفاده از ارزهای خارجی را در اولویت قرار دهد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: تولید برق از زباله در شهری چون مشهد با جمعیت حدود چهار و نیم میلیون نفر، منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی خواهد شد.
معاون پیش دبستانی و مهد کودک سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالیت مدرسان کانون غنچه‌های هلال با هدف کاهش اثر مخاطرات بر کودکان خبر داد.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی مخاطرات وضع هوا، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی، شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوادر برخی استان‌ها خواهیم‌ بود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، و گرد و خاک در شرق کشور و نفوذ توده گرد و خاک از عراق به نواحی غربی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ