تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش تربت حیدریه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص ۸۰ هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.
رئیس شورای عالی سیاستگذاری جایزه ملی تعالی گردشگری گفت: سازمان‌های کوچک و بزرگ صنعت گردشگری ارزیابی می‌شوند تا در نهایت به آنها جایزه ملی تعالی گردشگری اهدا شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی به زنان و خانواده خبر داد.
در جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد برای ساماندهی صنوف کیف و کفش حدود ۵۰ هکتار زمین برای انتقال کارگاه‌های تولیدی به حریم شهر پیش بینی و انجام شود.
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
وزیر کشور گفت: قرار شده تا حدود ۱۵۰ گیت ورودی و خروجی در مرزها داشته باشیم تا مشکلی برای تردد در مرزها برای سفر اربعین وجود نداشته باشد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: اهواز با ۵۰ درجه سانتیگراد، حداکثر دمای استان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص داد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
تبریز- رئیس جمهور کشورمان در جریان بازدید از کارخانه تراکتورسازی تبریز دستور داد ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید تراکتور به کشاورزان اختصاص یابد.
صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
مدیرعامل راه آهن گفت: در راستای پاسداشت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به ارزش‌های دینی و ملی، شرکت راه آهن اقداماتی برای تسهیل سفر کاروان‌های راهیان نور از مناطق جنگی انجام داد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
معاون امور زراعت وزیر جهادکشاورزی در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها به دنبال آموزش کشاورزان هستیم، گفت: در این راستا ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای خرید ادوات به کشاورزان اختصاص یافته است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از افزایش ۵۰ درصدی بودجه مربوط به زنان خبر داد و گفت: همچنین یک درصد بودجه دستگاه‌ها به طرح‌های ارتقا و توانمندسازی زنان اختصاص می‌یابد.
شهردار تهران از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای بخش زیرساختی شهر خبر داد.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته حدود ۵۰ درصد اتوبوس‌های تخصیصی از سوی وزارت کشور به شهر تهران اختصاص یافته بود اما امروز به ۱۰ درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از ساخت ۵۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در ۵ استان در مسیر زوار حرم امام حسین علیه السلام در صورت اختصاص بودجه دولتی خبر داد.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ