ذبیح‌الله خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تایید وقوع سوءاستفاده در فولاد مبارکه خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، سازمان بازرسی در این خصوص ورود کرده و پرونده‌ای تشکیل شده بود که پیشتر در مرجع قضایی بود و اکنون در پرونده اخیر، ادغام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
سازمان بازرسی مثل سالهای گذشته و با پایان فصل نقل و انتقالات به دلالی و مبارزه با فساد در فوتبال ورود کرده است. این در حالی است که نتیجه ای از ورود سالهای گذشته اعلام نشده است!
کمیته ویژه جهت راستی آزمایی و بررسی سقف بودجه ابلاغی در باشگاه‌های لیگ برتر به درخواست سازمان بازرسی کل کشور مستقر می‌شود.
خدائیان گفت: دستگاه قضا در اجرای مصوبات و وظایف محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جزو دستگاه‌های پیشرو است و ما در سازمان بازرسی، پیگیر انجام وظایف دستگاه‌های مختلف هستیم.
پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید این سازمان ۱۲۸ مشکل عمده و اولویت‌دار کشور را شناسایی کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت:بانک‌ها وظایفی دارند و درحال رصد این هستیم که آیا به وظایف خود عمل کرده‌اند یا یا خیر که برای این دسته از بانک‌ها پرونده‌هایی تشکیل شده است.
کیاپاشا بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: تقریبا در همه رشته‌ها ورزشکاری داشتیم که مهاجرت کرده باشد ولی در فوتبال ندیدیم بازیکنی مهاجرت کند چون در این رشته پرداخت‌ها بد نیست.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: انتظار مردم از سازمان بازرسی، برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی است.
ورود سازمان بازرسی به همه قراردادهای تیم‌های دولتی
به منظور بررسی «نحوه انعقاد قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در فوتبال کشور» هیأت بازرسی در فدراسیون فوتبال مستقر شد.
سازمان بازرسی با ورود به موضوع واگذاری اعتبارات و تجهیزات شرکت کنترل ترافیک، نسبت به دعوت از مسئولان مرتبط شهری به‌منظور اخذ توضیحات اقدام کرد.
سخنگوی قوه قضاییه از استقرار نماینده سازمان بازرسی در باشگاه پرسپولیس خبر داد.
سازمان بازرسی کل کشور در راستای رعایت حقوق عامه در نامه‌ای هشداری به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خواستار اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت به نرخ‌های اعلامی شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم یکی از دستگاه هایی است که در موضوع تغییر حال دانش آموزان که به مسمومیت سریالی مشهور شده بررسی هایی انجام خواهد داد.
سازمان بازرسی: دبیرکل فدراسیون فوتبال دوشغله است
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.
نامه سازمان بازرسی علیه عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که این سازمان به موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی ورود کرده است.
در راستای انجام وظیفه نظارتی؛ سازمان بازرسی کل کشور پیرامون چالش ها و ابهامات نحوه تخصیص یارانه‌ها از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی توضیح خواست.
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قراردادهای منعقده در دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
قائم مقام سازمان بازرسی گفت:ضرورت دارد این سازمان بستراعتماد لازم به‌ خصوص برای گزارشگران فساد را فراهم کند تا حداکثر بهره را از مشارکت مردمی در زمینه پیشگیری و کشف فساد اداری داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ