رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با راه اندازی فاز ۱۱ پارس جنوبی دیگر مشکل ناترازی در بخش گاز نخواهیم داشت.
در پی دریافت گزارشی مبنی بر «واردات دستگاه موقعیت یاب خودرو» از سوی یکی از شهرداری‌ها، سازمان بازرسی به موضوع ورود کرد.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با استفاده از سندهای عادی به راحتی می‌توان زمین‌های دولتی را خرید و فروش کرد که با الزام به ثبت معاملات غیرمنقول باید از این کار جلوگیری شود.
وزیر امور خارجه گفت: جلوگیری از تکرار هرگونه توهین به ادیان از جمله دین مبین اسلام به نفع همگان است و بروز وقایع تلخ اخیر در سوئد و دانمارک موجد یک مسئولیت جمعی برای دولت‌های اسلامی است .
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد انجام شد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد و اشتغال ۴۰۰ نیروی کار حفظ شد.
رئیس دادگستری استان تهران گفت: مطالبه گری دستگاه‌ها در حوزه حقوق بیت‌المال در راستای جلوگیری از تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی سبب جلوگیری از بسیاری از تخلفات در این حوزه خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظایف قوه قضائیه در قانون اساسی از جمله احقاق حقوق عامه را بسیار مهم دانستند و گفتند: جلوگیری از ترساندن و بر هم زدن امنیت روانی مردم در فضای مجازی و غیر مجازی از مظاهر تامین حقوق عامه است که دستگاه قضا باید با برنامه‌ریزی و انضباط و قاعده، این وظیفه دشوار را به خوبی انجام دهد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلوگیری از ثبت سفارش واردات محصولات دانش‌بنیان خارجی دارای مشابه داخلی باید در اولویت قرار گیرد .
متخصص طب سنتی تأکید کرد: استفاده از گِل‌سرشور نیز به عنوان نرم‌کننده طبیعی جایگزین مناسبی برای نرم‌کننده‌های شیمیایی است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با حمایت‌های قضایی که در استان طی سال گذشته صورت گرفت از بیکاری دو هزار کارگر جلوگیری شده است.
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مجموع اقداماتی که از سوی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ انجام شد موفق شدیم از بیکاری ۲۴۰ هزار نفر جلوگیری کنیم.
مخلوط میوه بلوط بوداده در دوغ یا ماست، اسهال را در دام و انسان بند می‌آورد. همچنین گال بلوط بعنوان مقوی معده، رفع کننده خونریزی‌ها بکار می‌رود. بلوط دارای مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر است که به تقویت سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین از احتمال پوکی استخوان جلوگیری می‌کند. کلسیم ماده معدنی حیاتی بوده که برای تراکم مواد معدنی استخوان ضروری است و به مقدار کافی یافت می‌شود.
«داده‌های مربوط به اینکه آیا مکمل ویتامین D می‌تواند از شکستگی‌ها جلوگیری کند یا نه، متناقض است. آخرین یافته‌ها به وضوح نشان می‌دهد که دادن مکمل‌های ویتامین D به افرادی که قبلاً به اندازه کافی از این ماده مغذی دریافت می‌کنند، در نهایت خطر شکستگی بیمار را کاهش نمی‌دهد.»
«ربیع الله قربانی» گفت: یک معلول ذهنی در یکی از مراکز نگهداری معلولان زیرپوشش بهزیستی در حرکتی اقدام به روشن کردن فندک در کنار تخت یک بیمار اعصاب و روان که به منظور جلوگیری از وارد کردن آسیب به خود به تخت بسته شده بوده، کرد که در این حادثه بیمار اعصاب و روان دچار آتش‌سوزی شده و فوت می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضائی خبر داد.
صحبت از انضباط مالی و کنترل نقدینگی و جلوگیری از رشد چاپ پول به میان می‌آید که باید اثرش را در کنترل تورم نشان دهد، اما همچنان شاهد افسارگسیختگی تورم و کوچک‌شدن سفره‌های مردم هستیم. نرخ بیکاری هم که اسباب شوخی جماعت است با اینهمه جوان در آرزوی کار و تحصیلکرده بیکار…
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به چگونگی پبشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا گفت: جداسازی بیمار از دیگر افراد، از گسترش بیماری جلوگیری می‌کند. استفاده از ماسک، تهویه ایمن، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از دست دادن و روبوسی نیز از راه‌های پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا هستند.
علی سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که حق بیمار است که از هویت افرادی که در اتاق عمل حضور دارند، آگاه باشد، گفت: این اقدام برای همکاران ما نیز مهم است که از ورود افراد غیر پزشک به اتاق‌های عمل از طریق دوربین‌های نظارتی جلوگیری شود.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ