این ستاره در سال ۱۸۶۰ توسط منجمان آلمانی شناسایی شد و در ابتدا «BD-12 5055» نامیده شد. این اَبَرستاره قرمز رنگ که درخشش زیادی هم دارد، در فاصله ۹۵۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد و جزء صورت فلکی اسکاتوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
خبری که فابریتزیو رومانو درباره ستاره ایرانی لورکوزن مطرح کرده صحیح است.
آیو که کمی بزرگتر از ماه زمین است، جهانی در عذاب دائمی است. نه تنها بزرگترین سیاره در منظومه شمسی از طریق گرانش آن را به سمت خود می‌کشد، بلکه خواهر و برادر گالیله‌ای آیو نیز همینطور هستند؛ اروپا و بزرگترین قمر منظومه شمسی، گانیمد. نتیجه این است که آیو به طور مداوم کشیده و فشرده می‌شود، اقداماتی که با ایجاد گدازه‌هایی مرتبط است که از آتشفشان‌های متعدد آن فوران می‌کند.
روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که کار پیوستن مالکوم به الهلال تمام شده است.
رئال مادرید با وینیسیوس جونیور به توافق رسیده و به زودی قرارداد او را تمدید خواهد کرد تا بزرگ‌ترین ستاره این روزهای مادرید را در تیم نگه دارد.
کریستیانو رونالدو که در آخرین دقیقه دیدار پرتغال مقابل ایسلند در دویستمین بازی ملی‌اش گلزنی کرد در طول نشست خبری لبخندی بزرگ بر لب داشت و نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.
به نظر می رسد عملکرد فوق العاده ستاره صربستانی تیم دنور در جریان قهرمانی این تیم، او را تبدیل به یکی از بزرگترین ستاره های حال حاضر بسکتبال جهان کرده است.
جفری هینتون به عنوان یکی از پیشگامان فناوری، به صورت شفاف در مورد نگرانی‌های خود در مورد هوش مصنوعی صحبت می‌کند. او نگران است که روزی فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی روزی بتواند هوشمندتر از انسان‌ها باشند و کنترل سیاره ما را برعهده بگیرند.
از مار‌های بوآ گرفته تا مار‌های پیتون مشبک، این سیاره مملوء از مار‌ها در طرح‌ها و رنگ‌ها متنوع است؛ این شکارچیان در سراسر جهان از جمله جنوب شرقی آسیا، آمریکای جنوبی و ایالات متحده یافت می‌شوند. اما بزرگ‌ترین مار‌های جهان چقدر هستند؟ و بزرگترین مار‌های منقرض شده در تاریخ کدامند؟
ستاره والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه درباره تصمیم پر سر و‌صدای خود شفاف سازی کرد.
رود فان نیستلروی، ستاره هلندی سابق دنیای فوتبال، ترک رئال مادرید در سال 2009 را بزرگ‌ترین اشتباه فوتبالش می‌داند.
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
45 بازی ملی قطعا برای ستاره ای در اندازه فرهاد مجیدی کم و بی انصافی بود.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به تنها بازیکنی در بیست و دومین دوره جام جهانی تبدیل شد که باشگاه ندارد و بازیکن آزاد است!
مهاجم تیم ملی فعلا از تمرینات گروهی تیم ملی دور است و باید دید چه زمانی به نقطه اوج آمادگی می‌رسد.
دو فصل فوق العاده در پورتو، اکنون بزرگترین امیدواری را برای درخشش مهدی طارمی در جام جهانی قطر شکل داده است.
متس هوملس، ستاره دورتموند، از این که جایی در فهرست هانسی فلیک برای حضور در جام جهانی 2022 قطر ندارد بسیار ناراحت است.
با اعلام رسمی فهرست 26 نفره تیم ملی آلمان برای جام جهانی نام چند ستاره مطرح فوتبال این کشور در بین دعوت‌شده‌های هانسی فلیک به چشم نمی‌خورد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ