از سبز گرفته تا قرمز، چند رقیب مدعی نادرترین رنگ چشم در جهان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حج سال ۱۸۸۰ میلادی یعنی در حدود ۱۴۳ سال پیش یک عکاس از زائران کشور‌های مختلف با لباس سنتی آن‌ها عکس گرفت. این عکس‌ها از کمیاب‌ترین عکس‌های گرفته شده در ایام حج هستند. هر عکس دارای نام کشوری است که صاحب عکس به آن تعلق دارد.
لاله واژگون از آخرین روزهای فروردین‌ماه تا اوایل خردادماه، منطقه وسیعی از دامنه کوهستان‌های غرب و رشته کوه زاگرس را رنگ می‌زند. لاله‌های واژگون را به خاطر شبنم صبحگاهی‌ای که رویشان می‌نشیند اشک مریم هم می‌نامند. این لاله‌ها به شکل زنگوله‌هایی با رنگ‌های زرد، نارنجی و سرخ جلوه‌گری می‌کنند.
این مار کوچک که از قضا سمی هم نیست، به تیره قمچه‌ماران تعلق دارد و بومی سرزمین‌های محدودی در آمریکای شمالی است.
مار تاج‌دار ریم‌راک از کمیاب‌ترین مارهای جهان است و با ابعاد کوچکی که دارد بعید است به راحتی یکی از آن‌ها را در طبیعت ببینید. این مار با طولی حدود ۱۵ تا ۲۸ سانتی‌متر در امتداد سواحل اقیانوس اطلس در ایالت فلوریدای آمریکا یافت می‌شوند.
پیش‌بینی می‌شود که مناطقی در غرب آسیا و شمال آفریقا طی سال‌های آینده به کم‌آب‌ترین مناطق جهان تبدیل شوند. تقاضا برای برخورداری از آب به دلیل رشد سریع جمعیت این مناطق افزایش یافته است. براساس آمار‌های سازمان ملل متحد، جمعیت این مناطق در سال ۲۰۱۶ به چهارصد میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۵۰ جمعیت این مناطق از مرز ۶۷۰ میلیون نفر عبور کند.
تمساح‌های سیامی تقریباً تا لب تیغ انقراض شکار شدند. اکنون، تلاش‌ها برای بازپروری مجدد این گونه ممکن است موفق‌ترین داستان حفاظتی کامبوج باشد.
تمساح سیامی خجالتی، که زمانی در سراسر آسیای جنوب شرقی رایج بود، می‌تواند تا ۱۰ فوت رشد کند، برای دهه‌ها برای پوست و گوشتش شکار می‌شد به حدی که در اوایل دهه ۱۹۹۰ تصور می‌شد این گونه در جهان منقرض شده است. اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت این گونه را در فهرست در معرض خطر انقراض قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ