خبرها حاکی از آن است که بشیکتاش، دو پیشنهاد متفاوت برای آنته ربیچ به میلان ارائه کرده است. استفانو پیولی این بازیکن را به طور کامل از تیمش کنار گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در میان اصولگرایان تقریبا همه آنهایی که پیش‌بینی می‌کردیم ثب نام اولیه انتخابات را انجام دادند.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.
در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز نام مهاجم ملی پوش ایرانی به چشم می‌خورد.
مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.
میلاد محمدی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک یونان از لیست این تیم برای دیدار مقابل المپیاکوس خط خورد.
رضا اسدی و میلاد زکی‌پور مزد بازی خوب‌شان در لیگ را با دعوت به تیم ملی در اولین لیست ایران پس از جام جهانی گرفتند.
میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران که بیش از سه ماه مصدوم بود، سرانجام به لیست باشگاه آاک یونان بازگشت.
وحیدی درباره اینکه چرا لیست ساختمان‌های نا ایمن اعلام نمی‌شود، گفت: ساختمان‌های نا ایمن باید بررسی و ارزیابی شوند و سپس روال قانونی درباره این ساختمان‌ها طی شود. نباید با اعلام اسامی این ساختمان‌ها بی جهت وحشت در میان مردم ایجاد کرد.
بنا بر ادعای یک سایت ایتالیایی، ستاره ایرانی پورتو در لیست خرید مدیر ورزشی یوونتوس است.
عزیزبک آمانوف به صورت رسمی، از فصل آینده لیگ ازبکستان، برای تیم نسف قرشی به میدان می رود.
چلسی با مشکلی بزرگ برای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مواجه است چرا که از ۶ خرید جدید این تیم تنها 3 نفر می‌توانند در چمپیونزلیگ به میدان بروند.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مجوز افزایش سرمایه ۱۱ نماد صادر شد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
زک استفن جایی در لیست 26 نفره تیم ملی کشورش در جام جهانی ندارد و این موجب انتقاد شدید فوتبالدوستان امریکایی شده است.
یک خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدعی شد مهدی طارمی در لیست اولیه سه باشگاه بزرگ اروپایی است اما در اولویت قرار ندارد.
امیر حسین حسین زاده بعد از گلزنی به تیم سنت ترویدن اینبار در بازی با کورتریک در ترکیب ثابت تیم شارلروا به میدان آمد و پاس گل داد.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام ۳ نماد نیز به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
معاون قضائی قوه قضائیه در تشریح جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ۲۱۸ محکوم امنیتی در لیست‌ها عفوی‌ها قرار گرفتند.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان ثبت افزایش سرمایه نمادی که در روزهای آینده نیز در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه ها می پردازیم.
میلاد عبادی پور در فصل پیش رو با پیراهن شماره ۲۲ میلانو به میدان خواهد رفت.
دو ملی‌پوش ایرانی تیم‌های الاهلی و الوکره مقابل هم به میدان می‌روند.
حذف زلاتان و سه خرید جدید از لیست اروپایی آث میلان
میلاد محمدی مدافع تیم فوتبال آاک باوجود اینکه در لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی در هفته نخست لیگ یونان حضور دارد اما ممکن است از این تیم کنار گذاشته شود.
میلان و اینتر نیز در بین لیست باشگاه هایی بودند که در تابستان امسال انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو را رد کرده و تمایلی به جذب این بازیکن بزرگ نشان ندادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ