مذاکره باشگاه پرسپولیس با بشار رسن هافبک عراقی و سابق خود کاملا کذب محض است و این بازیکن در لیست خرید یحیی گل‌محمدی قرار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
تاکید کشورهای عربی بر عدم مداخله قدرت‌های خارجی، حفظ تمامیت ارضی و بازگشت مهاجران سوری به میهن‌شان نشان دهنده تغییر سیاست‌های قدیمی در قبال دولت قانونی اسد است.
نشست سران عربی در جده با حضور بشار اسد و تاکید بر حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود بدون ذکر نام روند عادی سازی روابط محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب قرار گرفت.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پرداختن گسترده به خبر حضور رئیس‌جمهور سوریه در نشست جده و دیدار او با ولیعهد سعودی، این رویداد را پیروزی بزرگ برای سوریه و رهبری آن دانستند.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد و طی آن نخست وزیر الجزایر از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب ابراز خرسندی کرد.
کرسی سوریه در اتحادیه عرب در حالی به دولت قانونی بشار اسد قرار است بازگردد که این کشور عربی قریب به ۱۲ سال بزرگ‌ترین غایب نشست‌های اتحادیه عرب بوده است.
منابع روس به نقل از یک تحلیلگر لبنانی از افزایش احتمال سفر بشار اسد به ریاض باتوجه به تصمیم اتحادیه عرب برای بازگشت دمشق به آغوش جهان عرب خبر دادند.
تصمیم اتحادیه عرب به بازگشت سوریه به این سازمان، شامل تعهد به تلاش برای استمرار گفتگو‌های عربی-عربی برای رسیدن به یک راهکار سیاسی مبتنی بر قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد برای صلح در سوریه می‌شود. بر اساس تصمیمی که در جلسه دیروز گرفته شد یک کمیته از کشور‌های عربی همسایه سوریه، یعنی لبنان، اردن و عراق به اضافه عربستان سعودی تشکیل خواهد شد تا برای پیشبرد فرآیند گفتگو‌ها برای راه‌حل سیاسی در سوریه تلاش کند.
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس دولت امارات متحده عربی، موضوع پیوستن سوریه به اتحادیه عرب را با وی مورد بحث و بررسی قرار داد.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی با اشاره به اعتراف اخیر دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر پیروزی بشار اسد در جنگ سوریه و لزوم بازگشت دمشق به اتحادیه عرب نوشت که سناریوی سقوط نظام اسد شکست خورده است.
مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا از وارد مدار شدن واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از بومی‌سازی و مونتاژ پره‌های ثابت اف‌دی‌فن برای اولین بار و اتصال به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.
بشار اسد، رئيس جمهوری سوریه هفته گذشته در صحبت‌هایی گفته بود مهمترین چیز بازگردادن روابط خوب با کشورهای عربی پیش از بازگشت احتمالی به اتحادیه عرب است.
طبق این گزارش، کشورهای مذکور گفته‌اند که بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در وهله اول باید تعامل با معارضان را آغاز کند و همه سوری‌ها در آینده کشورشان سهم داشته باشند.
محمدرضا اخباری به دلیل مصدومیت در بازی با مس رفسنجان حضور نخواهد داشت.
ژوزه مورایس در دیدار برابر فولاد خوزستان از ریگی، علی‌محمدی و فرناندز برای حضور در پست هافبک بهره برد.
ناچو فرناندز روز گذشته به خاطر تولد فرزندش و با جت شخصی فلورتنینو پرز به پایتخت اسپانیا برگشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل مس همانند دیدار برابر ملوان یک بازی خوب و منطقی را انجام داد، گفت: مهدی قایدی به روزهای خوبش بازگشت و توانست برای استقلال گلزنی کند.
تنها جای خالی استقلال در لیست با یک بازیکن خارجی پر می شود.
احمد عبدالله زاده پس از سه فصل و نیم حضور در فولاد، با عقد قراردادی قرضی به نساجی بازگشت.
مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بشر در غرب امروز در حال بازگشت به دوران جاهلیت است چون چیزی برایش اهمیت ندارد.
باشگاه صنعت نفت آبادان تصمیم به انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی این تیم گرفت.
در شرایطی که مهماندوست پس از استعفا از هدایت تیم ملی آذربایجان  آمادگی خود را برای هدایت تیم ملی ایران اعلام کرده بود، اما این اتفاق با فرصت سوزی رییس فدراسیون تکواندو رخ نداد تا در نهایت مهماندوست بار دیگر به تیم ملی آذربایجان بازگردد.
رضا مهماندوست مدتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی آذربایجان و به دلیل عدم پیشنهاد از سوی هادی ساعی، بار دیگر با اصرار رییس فدراسیون تکواندوی آذربایجان، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
فیلم «بانک‌زده‌ها» با بازی زنده‌یاد علی انصاریان به جدول اکران اضافه می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ