با اضافه شدن محمد محبی به لیست تیم ملی، حالا خط حمله تیم ملی جان تازه ای گرفته است، چون این بازیکن همانند مهدی طارمی سرعتی است و دست به حرکات غیر قابل پیش بینی می زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
حسن یزدانی فارغ از هر گونه مصدومیت این روزها با شادابی کامل در اردوی تیم ملی کشتی آزاد حاضر است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
روز شنبه ستاره های کشتی آزاد آمریکا برای تصاحب دوبنده تیم ملی این کشور در مسابقات جهانی 2023 روی تشک می روند.
فدراسیون فوتبال در حال نهایی کردن قرارداد یک مربی ایتالیایی برای حضور در کادرفنی تیم ملی است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی در اولین حضور روی نیمکت این تیم، پیروزی و سه امتیاز را به امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش تقدیم کرد.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
امیر قلعه‌نویی در صدد است تا مربی گلرهای پرتغالی نام آشنا را به ایران برگرداند و در تیم ملی از او استفاده کند.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران که وظیفه استعدادیابی را هم بر عهده داشت، احتمالا به کادر فنی تیم ملی قطر اضافه خواهد شد.
یکی دو رسانه عنوان کرده‌اند سرمربی فرانسوی عربستان از شرایطش در این کشور راضی نیست.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی و تاکید بر لزوم کسب امتیاز کامل از آنها، به آسیب‌دیدگی و غیبت حامد حدادی اشاره کرد و گفت: تیم ملی باید به بازی بدون او عادت کند.
در روزگاری نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران حامیان قدرتمندی داشت که این روزها اثری از آنها دیده نمی‌شود.
آبراهام با ابراز خوشحالی از کار کردن زیر نظر مربی پرتغالی رم تاکید کرد که مورینیو از تیم ملی کشورش پیشنهاد دارد.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
سرمربی تیم ملی در سومین تلاش خود روی نیمکت ایران برای صعود به مرحله بعدی بار دیگر ناکام ماند.
تصاویری از آنتونی، ریچارلیسون و برونو گیمارش، سه ستاره برزیلی شاغل در لیگ برتر انگلیس، بعد از شنیدن حضور نام‌شان در فهرست سلسائو منتشر شده که شادی فوق‌العاده آنها را نشان می‌دهد.
وب سایت آنالیز توتال فوتبال با بررسی دقیق تیم ملی ایران، به نقاط و ضعف تیم کی‌روش پرداخته است.
با وجود غیبت در برابر ایران، اما کایل واکر یکی از مسافران تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر است.
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدال پورتو و لورکوزن شرایط متفاوتی را تجربه کردند. یکی درون زمین و یکی به طور کامل روی نیمکت!
باشگاه پالما اسپانیا ضمن اعلام حضور دو لژیونر ایرانی خود در اردوی تیم ملی و مسابقات قهرانی آسیا، دلیل غیبت حسین طیبی در بازی این هفته را اعلام کرد.
مهدی محمدنبی با نشستن بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرپرست به شایعات در این خصوص پایان داد.
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد باوجودی که تک کشتی‌های سرنوشت سازی در انتظار تیمش هست، اما همه تمرکز و برنامه‌ریزی آنها صرفا روی مبارزه با باروفس، تیلور و کاکس نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ