در دیدار دیدنی فولاد و تراکتور، جیمی جامپی برای حمایت از وریا غفوری وارد زمین مسابقه شد که چهره او برای برخی از کاربران فضای مجازی آشنا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه کراپ‌الوند با سرمربی خود طی توافقی دو طرفه قطع همکاری کرد
برای پرسپولیسی ها بازی هفت دوم برابر تراکتور از نظر حضور چهره های آشنا یک مسابقه خاص بود.
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار در غم از دست دادن عموی خود عزادار است.
آلوارو خیمنز برای اولین بار در مقابل خبرنگاران تمرین خود را پشت سر گذاشت.
افشین عبداللهیان، چهره آشنای صداوسیما، به عنوان مدیر اجرایی جدید فولاد انتخاب شد.
چهره آشنای فوتبال ایران این روزها در شرکت ملی صنایع مس به عنوان عضو ورزشی حضور یافته و روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه دیده شد.
سه بازیکن خارجی جدید فولاد در تمرینات این تیم در اهواز شرکت کردند.
مدیرعامل تازه باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره این باشگاه که چندان چهره هایشان برای فوتبالدوستان آشنا نیست انتخاب شد.
با پایان مسابقات لیگ برتر برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال در شهرهای مختلف آغاز شده تا مربیانی که فاقد مدرک هستند، موفق به برگزاری دوره ها و نشستن روی نیمکت تیم ها شوند.
امیر قلعه‌نویی یکی از اعضای کادر فنی خود در تیم ملی را به دستیار سابق دراگان اسکوچیچ اختصاص داد.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
اولین بار یکی از زنان‌های محله قدیمی دیده بود. باورش نشده و رفته بود از نزدیک زل زده بود به چهره و چشم‌های آفاق‌الدوله و بعد یکباره جا خورده بود. خودش بوده. آفاق‌الدوله با همان غرور و قر و فری که همیشه داشته و حالا با همان شکل و شمایل همیشگی گوشه خیابان ایستاده و داشته گدایی می‌کرده و از دیدن زن‌ِ آشنای هم‌محله‌ای هم اصلاً نگران نشده و جا نخورده بود.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشگاه پیتسبورگ امریکا انجام شد، متخصصان دریافتند که مغز‌ها برای شناسایی صدای آشنا به بینایی متکی هستند. نتایج نشان می‌دهد که تشخیص چهره و صدا بیشتر از آنچه قبلا درک شده بود، با یکدیگر مرتبط هستند.
پیروزی تراکتور مقابل استقلال، مهمترین اتفاق این هفته لیگ برتر بود که یک چهره جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد: پاکو خمس.
میروسلاو بلاژوویچ چهره نام آشنای فوتبال کرواسی می‌گوید بعد از پیروزی تیم ملی کشورش مقابل برزیل اشک ریخته است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.
برخی چهره های نامدار و مدال آوران بزرگسالان جهان در قالب تیم کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به رقابت های جهانی اعزام می شوند.
رسول خطیبی در قامت مدیرعامل در انتخابات فدراسیون حضور یافت تا تجربه ای جدید برایش ثبت شود.
ستاره سابق فوتبال ایران با سوابق مدیریتی خوب حالا در تلاش است تا به حوزه جدیدی در فوتبال ورود کند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بسیار علاقه دارد از خود چهره‌ای مقتدر و بدون هیچ استرس و یا تزلزلی نشان دهد. کشورهای غربی به خوبی با این چهره آشنایی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ