سه بازیکن خارجی جدید فولاد در تمرینات این تیم در اهواز شرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
تست آمادگی جسمانی داوران با شور و حرارت خاصی برگزار می‌شود.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
آرمان اکوان در اولین فصل بازی در لیگ برتر، به چهره ثابت خط دفاعی ذوب‌آهن تبدیل شده است.
به دنبال اضافه شدن آرسن ونگر و سر الکس فرگوسن به تالار مشاهیر لیگ برتر در اوایل سال جاری میلادی، اکنون سه چهره معروف دیگر این افتخار را پیدا کرده‌اند.
به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شد و توانست سعید معروف را پس از یک سال به یک تیم ایرانی بازگرداند.
رنار که شایعات زیادی درخصوص جدایی او از عربستان و پیوستنش به تیم ملی زنان فرانسه به گوش می‌رسد، به مانند همیشه، چهره‌ای کاملا جدی و خشمگین داشت و از اینکه تیمش در زمین خودی سه مرتبه دروازه اش باز شده، عصبانی بود.
درصورتی که قرار باشد برای این هفته‌های فوتبال ایران یک چهره برتر انتخاب کنیم، کج‌سلیقگی نیست اگر سراغ ژوزه مورایس برویم.
رسول خادم و احسان علیخانی و پرویز پرستویی امروز صبح در شهر خوی در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده دیده شدند.
پرسروصداترین چهره فوتبال ایران در آخرین روز دی ماه گفتگویی خواندنی با خبرنگار ورزش سه داشت.
بر اساس نتایج این مطالعه، این حسگر یک نانو ژنراتور سه لایه با ساختار ساندویچی است که می‌تواند انرژی مکانیکی تجدید پذیر و فراوان را با راندمان بالا استخراج کند.
شروع فصل بدون مهاجم درجه یک و از دست دادن بهترین بازیکن در سه بازی پایانی نیم فصل و در نهایت صدرنشینی: این کارنامه شایسته تمجید است.
یکی از چهره های ماندگار فوتبال جهان و اسطوره فوتبال برزیل که سه دوره قهرمان جام جهانی شده بود، درگذشت.
به گزارش “ورزش سه” کاپیتان تیم ملی قطر یک چهره دوست داشتنی با اصلیت ایرانی است که همواره عصای دست تیم ملی و باشگاه السد در مسابقات داخلی و بین‌المللی بوده است.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
تست آمادگی جسمانی دوباره از داوران در حالی برگزار شد که 7 چهره شناخته‌شده جواز قضاوت در لیگ برتر را به دست آوردند.
«کریس رین»، یک انسان‌شناس و جمجمه‌شناس فعال در حوزه پزشکی قانونی در اسکاتلند با استفاده از ترکیبی از فناوری و تکنیک‌های عملی، چهره یک زن جوان، یک کشیش و اسقف را بر اساس اسکلت‌های کشف شده در سال ۱۹۷۵ توسط باستان‌شنان، بازسازی کرد.
انتخابات كميته ملى المپيك با حضور چهار كانديداى رياست در آكادمى ملى المپيك آغاز شد.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
تیم فوتبال استقلال که در نخستین گام سه امتیاز حساس را از دست داد، دومین دیدار در لیگ بیست و دوم را برابر تیمی انجام خواهد داد که چندین سال از حضورش در لیگ برتر گذشته است.
بابک مرادی، امیرحسین خدامرادی و فرزاد جعفری در نخستین تمرین هوادار در تهران به جمع شاگردان ساکت الهامی اضافه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ