ستاره سابق فوتبال ایران با سوابق مدیریتی خوب حالا در تلاش است تا به حوزه جدیدی در فوتبال ورود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوری عجیبِ ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و همزمان معاون باشگاه دولتی پیکان درمورد نظرخواهی از مردم درباره بوتاکس پیشانی‌اش خبرساز شد
کلاس‌های مربیگری سطح یک آسیا با حضور ابراهیم شکوری در چالوس برگزار شد.
محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست. اساساً ما فراموش کرده‌ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه‌هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.
سامان فلاح روز گذشته درباره وضعیت خودش با ابراهیم شکوری قائم مقام این باشگاه به گفت و گو پرداخت.
ابراهیم شکوری برای دومین روز متوالی خودروسازان را تمرین داد؛ تمرینی که فقط 5 بازیکن اصلی در آن شرکت کردند.
تیم فوتبال پیکان تمرینات خود برای آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر را از امروز آغاز می کند.
عصر امروز در اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون تعیین شدند.
ابراهیم شکوری، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، در قامت رییس کمیته آموزش فدراسیون فعالیت‌های جالبی را پشت سر می‌گذارد.
تغییرات بزرگ در خیبر خرم آباد شکل گرفت و ابراهیم اشکش سرمربی و فراز کمالوند نیز به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.
ابراهیم فیاض گفت: فروغی حتی تعلیم و تربیت شاهانۀ قبل از اسلام را در خانوادۀ رضاشاه آغاز می‌کند. او هر روز عصر در کاخ شاه به رضاشاه و خانواده‌اش درس ایران ماقبل اسلام می‌داد. تاج‌الملوک در خاطراتش می‌نویسد که ما همگی متخصص تاریخ قبل از اسلام شده بودیم. رضاشاه هم مثل مبصر کلاس، همه را مجبور می‌کرد که بنشینند و درس فروغی را گوش کنند.
قائم مقام باشگاه پیکان در پی برگزاری بازی هوادار و پرسپولیس در دستگردی، درباره میزبانی از قهرمان لیگ در آزادی توضیح داد.
ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان پاسخ انتقادات موجود حول محور باشگاهش را بعد از بازی با پرسپولیس داد.
میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری، دو مدیر فدراسیون فوتبال در کنفرانس فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کردند.
ابراهیم شکوری بعد از حضور در مسابقات والیبال زنان آسیا از ویتنام مستقیما به مالزی رفت.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
کاپیتان پیکان مقابل هوادار نمایش خوبی ارائه کرد؛ او گل پیروزی تیمش را زد و البته که اعتقاد داشت یک پنالتی روی او گرفته نشده است.
«ابراهیم نابلسی» نماد جنبش مقاومت مسلحانه به رهبری جوانان کرانه باختری است؛ جوانی دلیر که شاید در میان ما نباشد اما نامش لرزه به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد.
«ابراهیم نابلسی» نماد جنبش مقاومت مسلحانه به رهبری جوانان کرانه باختری است؛ جوانی دلیر که شاید در میان ما نباشد اما نامش لرزه به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد.
اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال A آسیا امروز در اصفهان و با حضور رئیس کمیته آموزش (ابراهیم شکوری) برگزار شد.
فیاض گفت: هاشمی رفسنجانی و دولت غرب گرایش حجاب را کم کردند و خانواده از بین رفت، طلاق زیاد شد، آرامش اجتماعی در خانواده از بین رفت ... غرب گرایان و این چپ‌هایی که بعداً غرب گرا شدند، مانند میرحسین موسوی و ادامه‌های آن‌ها آمدند مذهب را ایدئولوژیک کردند که البته خودشان زود بریدند و مثل خاتمی‌ها و این‌ها تبدیل به مذهبی اصلاح‌طلبی و سکولار شدند و خودشان عملاً دیگر دین را کنار گذاشته‌اند.
این مساله زمانی جدی‌تر می‌شود که همزمان با سفر رئیسی به چین، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، چین را نسبت به پرداخت هزینه‌های سنگین در صورت نزدیکی فزآینده به تهران تهدید کرده است
محمد انصاری پیشکسوت فوتبال و عضو اسبق تیم پرسپولیس، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی، هومن افاضلی، محمد سیفی، ابراهیم شکوری، سبحان خاقانی، مهدی رحمتی دروازه بان اسبق استقلال...
ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان تهران نسبت به شایعه جذب شرزود تمیروف واکنش نشان داد.
ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس که مدتی نیز در سمت مدیریت در فدراسیون و همچنین باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد، اکنون در باشگاه پیکان سمت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ