روزنامه ایران ورزشی در گزارشی مدعی شد که بازگشت سعید عزت‌اللهی به ایران منتفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه گیتی‌پسند اصفهان به بازیکن ملی‌پوش و جوان خود رضایت نامه داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: قبول کرده بودم با حقوق کم برای استقلال بازی کنم اما آنها نتوانستند مشکل رضایت نامه من را حل کنند.
روزنامه ایران ورزشی مدعی شد پیشنهاد استقلال و سپاهان به سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله در آستانه صدور رضایتنامه این بازیکن برای پرسپولیس، دچار تردید شود.
مدیران استقلال موفق شدند در رایزنی با مسئولان نفت مسجدسلیمان رضایتنامه این بازیکن را دریافت کنند.
لژیونر ایرانی روستوف می‌گوید باشگاه استقلال تلاشی برای حفظ او و گرفتن رضایت نامه از سانتاکلارا انجام نداد.
باشگاه وایله بولد دانمارک پیشنهاد بسیار بالایی برای صدور رضایتنامه سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران درخواست کرده است.
باشگاه وایله بولد دانمارک پیشنهاد بسیار بالایی برای صدور رضایتنامه سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران درخواست کرده است.
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه می رود.
بازیکن مازاد پرسپولیس حاضر به پرداخت مبلغ رضایت نامه نشد تا همچنان در لیست این تیم باقی بماند.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خرید بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امیدوار است.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
اگر استقلال ظرف هفت روز آینده پول رضایتنامه محمد محبی را به سانتاکلارا پرداخت نکند، این باشگاه پرتغالی می تواند قرارداد مهاجم آبی ها را به صورت یکطرفه فسخ کند!
فردین رابط بازیکن پیشین استقلال، پس از دریافت رضایتنامه از این باشگاه به عضویت دالکورد سوئد درآمد.
با وجود اینکه حسین‌زاده چند روزی است در تمرینات شارلروا حضور یافته، اما او هنوز مجوز بازی ندارد و دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال است.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
با وجود اینکه باشگاه شارلوا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده است، اما این بازیکن را از دست نخواهد داد.
انتقال امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال به باشگاه شارلوا پیچیده شده است و باشگاه بلژیکی قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده نیست.
یک رسانه پرتغالی، مبلغ مدنظر باشگاه سانتاکلارا برای انتقال قرضی محمد محبی به باشگاه استقلال را اعلام کرد.
انتقال امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال به باشگاه شارلوا پیچیده شده است و باشگاه بلژیکی قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ